ورزش

شاید ایران ترکیبش را تغییر بدهد/ باید « بیل» اعتبار زیادی بدهیم

سرمربی ولز:

سرمربی تیم ملی فوتبال ولز گفت: ایران مقابل انگلیس ترکیبش را تغییر داد و باید ببینیم مقابل ولز از چه ترکیبی استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از قطر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ولز از ساعت ۱۳:۳۰ فردا جمعه در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم خواهند رفت.

«راب پیج» سرمربی ولز امروز در نشست خبری پیش از این مسابقه حاضر شد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

پیج درباره وضعیت جو آلن و شانس او برای بازی با ایران گفت: او تست‌های فنی خود را خیلی خوب پشت سر گذاشته و می‌توانیم از این خبر خوب در مورد آمادگی اش استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ولز درباره امید هواداران تیم ملی ایران برای پاک کردن شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلیس با بردن ولز تاکید کرد: موافق هستم. شاید ایران به خاطر این شکست ناامید شده باشد اما آن‌ها می‌خواهند برگردند و البته انگلستان را هم می‌شناسیم. ممکن است ایران ترکیبش را تغییر دهد. آنها ترکیب خود را به خاطر انگلیس تغییر دادند و باید ببینیم از چه ترکیبی استفاده می‌کند.

سرمربی تیم ملی ولز درباره اقدام بازیکنان آلمانی در اعتراض به آزادی بیان در جام جهانی از سوی فیفا و اینکه آیا بازیکنان او هم ژست مشابهی دارند؟ گفت: خیر. ما کمپین‌هایی داریم که رو به جلو است. اینجا هستیم که فقط فوتبال بازی کنیم و شاید آلمان هم بخواهد از همین پیام استفاده کند.

پیج درباره شانس گرت بیل برای حضور مقابل ایران توضیح داد: بازی مقابل آمریکا از بهترین بازی‌هایش نبود اما بیل از بازیکنانی است که می‌توانند در شرایط سخت بازی کنند. او پنالتی را هم گل کرد. باید به او اعتبار زیادی بدهیم.

ادامه دارد…

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا