شهرستان ها

واحدهای صنعتی نیروی کار خود را از طریق سامانه کاریابی جذب کنند

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به راه اندازی سامانه کاریابی براساس مهارت شغلی، گفت: واحدهای صنعتی نیروی کار خود را از طریق سامانه کاریابی جذب کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم شامگاه پنجشنبه در نشست تأمین مالی پروژه‌های صنعتی استان کرمانشاه با حضور مقامات کشوری و استانی که در سالن جلسات شهید سلیمانی در استانداری برگزار شد با ابراز امیدواری برای اقتصاد استان در پی برگزاری همایش مالی، اظهار کرد: امید است که طرح‌های اجرا شده در استان کرمانشاه به الگویی برای سایر استان‌ها تبدیل شود.

وی افزود: با توجه به ارائه طرح‌های اقتصادی و زیربنایی در استان کرمانشاه هفته‌های آینده به صورت لیستی جامع به مسئولان حوزه بورس تحویل داده می‌شود تا نشست‌های لازم با شرکت‌های تأمین مالی برای کمک بیشتر به صاحبان این طرح داده شود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: هر یک از پروژه‌های ارائه شده که قابلیت اجرایی دارند با کمک بازار بورس و سرمایه تصویب و وارد فاز عملیاتی و بهره برداری خواهند شد.

امیری مقدم با تاکید بر تسریع در روند تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، متذکر شد: پیگیری‌های لازم برای تأمین و تزریق منابع مالی از سوی سرمایه گذاران باید انجام شود تا شاهد بهره‌برداری هرچه سریع‌تر آنها باشیم.

وی با اشاره به میزان اشتغال‌های هریک از پروژه‌های ارائه شده در استان کرمانشاه، تاکید کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه مصوب شد که ۷۵ درصد از اشتغال پروژه‌های در دست اقدام از سامانه مشخص شده برای این امر جذب شود.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: طبق مصوبات سفر رئیس جمهور استان کرمانشاه باید ۱۰ هزار فرصت شغلی برای این استان انجام گیرد که پس از انتخاب آن‌ها از سامانه طی مصاحبه و بررسی تخصص آنها فرایند جذب انجام می‌گیرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا