شهرستان ها

زیرساخت های گردشگری شهرستان زنجان باید تقویت شود

زنجان-سرپرست فرمانداری ماهنشان خواستار تقویت زیر ساخت‌های گردشگری این شهرستان شد و گفت: باید توجه ویژه به این بخش صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضا محمدی روز پنجشنبه ۳ آذرماه در دیدار با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان خواستار توجه بیشتر نسبت به امکانات و زیر ساخت‌های گردشگری شهرستان ماهنشان شد و گفت: ماهنشان به لحاظ دارا بودن ظرفیت‌های معدنی، تاریخی، طبیعت گردی و کشاورزی مورد توجه مسئولان است.»

سرپرست فرمانداری ماهنشان افزود: ماهنشان، با طبیعت بکر و زیبایش در حاشیه رودخانه قزل اوزن دوره‌های تاریخی متعددی را تجربه کرده است و وجود قلعه‌ها و بناهای تاریخی ماهنشان را به عنوان منطقه‌ای غنی گردشگری معرفی می‌کند وبرگزاری جشنواره‌های مختلف و متناسب با فرهنگ و سنت‌های ماهنشان همانند جشنواره ماهی و زرآلو می‌تواند تا شهر ماهنشان در سطح کشور شناخته شود.

محمدی گفت: میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان باید در خصوص حضور و بازدید تورهای گردشگری به این شهرستان تلاش کند. در صورتی که امکانات رفاهی و محل‌های اقامتی در این شهرستان ایجاد شود امکان جذب گردشگران افزایش می‌یابد.

سرپرست فرمانداری ماهنشان بیان کرد: در حوزه صنایع دستی این منطقه دارای قدمت طولانی است و در سطح استان زنجان و کشور حرفی برای گفتن دارد. که باید زیرساخت‌های آموزشی و تسهیلات به صنعتگران افزایش یابد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا