ورزش

هشدار رونی به انگلیس: آمریکا می‌تواند برنده شود!

وین رونی، سرمربی دی سی یونایتد، معتقد است که تیم ملی آمریکا توانایی پیروزی برابر انگلیس را دارد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی انگلیس امروز در دومین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر باید به مصاف تیم ملی آمریکا برود. 
پیروزی در این بازی می‌تواند اهمیت زیادی برای شاگردان گرت ساوت‌گیت داشته باشد چون با توجه به برد بازی اول برابر ایران، صعود آنها به مرحله یک هشتم این مسابقات را تا حد زیادی قطعی خواهد کرد.
اما رونی معتقد است که کار سه شیرها در این دیدار چندان آسان نیست و تیم ملی آمریکا این توانایی را دارد که آنها را شوکه کند. 
این ستاره سابق تیم ملی انگلیس درباره عملکرد تیم آمریکا گفت:« آمریکا در بازی برابر ولز در نیمه اول واقعا عالی بود. آنها توانستند توپ را خیلی خوب به حرکت دربیاورند، هجومی بودند و انرژی زیادی در جریان بازی از خود به نمایش گذاشتند. فکر می‌کنم سبک بازی آنها برابر انگلیس نیز تا حد زیادی مشابه باشد.»

او با اشاره به انگیزه آنها برای بازی برابر انگلیس اظهار داشت:« آنها از شانس خوبی در این بازی برخوردار هستند و این چالشی کاملا متفاوت نسبت به بازی برابر ایران برای انگلیس است. آنها بازی سختی در پیش خواهند داشت. انگلیس باید از اول بازی مراقب باشد، در غیر این صورت ممکن است شوکه شود.»
آمریکا در بازی اول برابر ولز در حالی که تا دقایق پایانی از حریف پیش بود، سه امتیاز را به لطف ضربه پنالتی با یک امتیاز عوض کرد و حالا این بازی اهمیت بسیاری برای آنها دارد. 
 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا