ورزش

مربی ژاپن: با سبک یووه توانستیم آلمان را ببریم

حاجیمه موریاسو، سرمربی تیم ملی ژاپن، تاکید دارد که تیمش برابر آلمان از سبک بازی یوونتوس استفاده کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی ژاپن یکی از بزرگترین شگفتی‌های جام جهانی 2022 را تا این جای کار رقم زد و موفق شد در اولین دیدارش در مرحله گروهی این مسابقات با نتیجه 1-2 برابر آلمان به پیروزی برسد. 
این برد باعث شد که بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان از سبک بازی این تیم تمجید کنند و حالا سرمربی آنها مدعی شده است که سبک بازی یوونتوس برای آنها الهام بخش بوده است. 
ژاپن در حالی توانست این پیروزی را به دست آورد که تنها 26 درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشت و موریاسو در پاسخ به خبرنگاری که به این موضوع اشاره کرده بود گفت:« من در طول دو سال گذشته بارها دیدارهای یوونتوس را تماشا کردم. آنها در انجام این کار استاد هستند.»

آلگری در طول دو فصل گذشته هدایت یوونتوس را برعهده داشته است و بسیاری از سبک بازی او انتقاد کرده بودند و معتقد بودند که تیم او مدرن بازی نمی‌کند اما حالا به نظر می‌رسد که همین تاکتیک مورد استفاده این مربی ایتالیایی برای دیگر مربیان الهام‌بخش بوده است. 
هرچند، این سبک بازی در فصل جاری در لیگ قهرمانان به کار یوونتوس نیامد و آنها در مرحله گروهی از این رقابت‌ها حذف شدند. در لیگ ایتالیا نیز شرایط برای آنها چندان خوب نبود اما در نهایت توانستند اوضاع را به سود خودشان تغییر دهند. 
 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا