سیاسی

علی اکبری: تاسیس بسیج، یک الهام قدسی بر قلب امام راحل بود


خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: تأسیس سازمان بسیج مستضعفین یک الهام قدسی بر قلب مطهر امام راحل بود و ضمیر منیر و نورانی این حکیم ربانی دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری امام‌جمعه موقت تهران در نمازجمعه امروز (جمعه چهارم آذر) و در خطبه اول، ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی گفت: یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به تقوای الهی توجه به عظمت حضرت حق است که این توجه به عظمت خدای متعال دل‌ها را خاشع می‌کند و انسان را در مقام بندگی مستقر می‌کند و این خشوع بهترین سرمایه انسان در مقام بندگی است.

 وی با اشاره به پنجم آذر سالروز تأسیس بسیج مستضعفین گفت: کاشت این شجره طیبه به دست باغبان حکیم بوستان انقلاب امام راحل(ره)، حضور بسیجیان عزیز جوانان و نوجوانان بسیجی در نمازجمعه و برنامه‌هایی که اجرا کرده‌اند و افاضات سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به جمعمان و نماز جمعه این هفته‌مان حال‌وهوای تازه‌ای داد.

خطیب جمعه تهران افزود: تأسیس سازمان بسیج مستضعفین تنها 22 روز بعد از فتح لانه جاسوسی و هنگامی‌که انقلاب اسلامی وارد رویارویی مستقیم با دشمن اصلی خود یعنی شیطان بزرگ آمریکای جهان‌خوار شد بود اتفاق افتاد و درواقع می‌توان گفت یک الهام قدسی بر قلب مطهر امام راحل بود و ضمیر منیر و نورانی این حکیم ربانی دریافت کرد.

این خبر در حال تکمیل است….


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا