ورزش

رونالدو هنوز می‌تواند در بهترین لیگ بازی کند

برناردو سیلوا:

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی، معتقد است که کریستیانو رونالدو هنوز توانایی بازی در بهترین سطح را دارد.

به گزارش “ورزش سه”، حواشی ایجاد شده پیرامون رونالدو باعث شده بود که بسیاری انتظار دیدن درخشش او در بازی برابر غنا را نداشته باشند. 
با این حال، شرایط به شکل دیگری پیش رفت و او نمایش خوبی را در این بازی ارائه کرد و گل اول تیمش را هم به ثمر رساند تا به تنها بازیکنی تبدیل شده باشد که در پنج دوره متفاوت جام جهانی گلزنی کرده است. 
به نظر می‌رسد که نیمکت نشینی در منچستریونایتد تاثیری روی کیفیت این بازیکن نگذاشته و او حالا بار دیگر نشان داد که قدرت خاصی برای درخشش در زمانی دارد که تحت انتقادات شدید است. 

سیلوا پس از پایان بازی شب گذشته به خبرنگاران گفت:« ما از این که می‌دانیم هنوز می‌توانیم روی کریستیانو حساب کنیم خیلی خوشحال هستیم. مسئله فقط گلزنی نیست، بلکه او برای تیم بسیار تلاش می‌کند. او هنوز در بهترین سطح است و می‌تواند در این سطح بازی کند.»
این ستاره منچسترسیتی درباره شرایط رونالدو در باشگاهش اظهار داشت:« این تصمیم کاملا شخصی و متعلق به او است. او حالا باید شرایط و پیشنهادات را بررسی کند و بهترین تصمیم ممکن را بگیرد. بستگی دارد که او دوست داشته باشد کجا به میدان برود اما هنوز توانایی بازی در بهترین لیگ را دارد. او در تیم ملی هم تیمی من است و اگر خوشحال باشد، ما هم  خوشحال هستیم.»
 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا