سیاسی

معجزه بسیج را در چله اول انقلاب مشاهده کردیم/ در چله دوم هم به این شجره پاک امید داریم

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: درخت بسیج دائما ثمر می‌دهد و چه ریشه عمیق و استواری دارد که هم ریشه در رضایت خداوند دارد هم با خون جوانانش آبیاری شده است و برای همین است که کفار عصبانی هستند


به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام علی حاج علی اکبری در نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به هفته بسیج گفت: ما در آستانه یک روز خدایی در تاریخ انقلاب اسلامی هستیم.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران یادآور شد: تاسیس بسیج بعد از ۲۲ روز از فتح لانه جاسوسی و هنگام رویارویی مستقیم جمهوری اسلامی با دشمن قسم خورده خودش آمریکا شیطان بزرگ صورت گرفت‌. امام رحمت الله با قلب بزرگ این وحی نورانی را دریافت کرد. ۹ سال بعد در تاسیس بسیج دانشجویی امام بیاناتی فرمودند که راه روشن شد. امام فرمودند یقینا بسیج از برکات و الطاف خداوند بود که بر ملت اسلامی ارزانی شد.

وی ادامه داد: امام تعابیری عرفانی و عمیق درباره بسیج دارند. می‌توانیم تفکر، آرمان و راهبردهای بسیج را کاملا در قرآن ببینیم و استخراج کنیم.

حاج علی اکبری افزود: کسانی که امیدشان به خدا است حتی اگر عده‌شان اندک باشد باز بر جبهه کفر پیروز هستند.

وی بیان کرد: خداوند را شاکر هستیم از برکت انقلاب اسلامی راه انبیا و اولیا و شهیدان صادق در بین امت ما امتداد پیدا کرد، ما معجزه بسیج را هم در چله اول انقلاب مشاهده کردیم و هم در چله دوم انقلاب به این شجره پاک الهی امید داریم.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران اظهار داشت: عنایت خاص الهی تنها از طریق تقوا میسر است‌ چرا که اهل تقوا دست گشاده دارند برای همین است که خیر الهی نصیب‌شان می‌شود‌.

وی ادامه داد: در هفته گذشته تحلیل رژفی را درباره شرایط کشور داشیم، جان کلام این بود که مسئله بین ما و جریان استکبار جهانی مسئله پیشرفت است، نمی‌خواهند جمهوری اسلامی پیشرفت کند چراکه منطق لیبرال دموکراسی منطق دشمنان ماست که شکست خواهد خورد لذا از اول جمهوری اسلامی مانع می‌تراشتند، رهبر انقلاب اسلامی فرمودند باید برای پیشرفت کار کنیم و بسیجیان امید کشور برای پیشرفت هستند.

حاج علی اکبری افزود: معجزه بسیج را در کشور دیده‌ایم، این را در مقابله با فتنه‌ها، در عمق بخشیدن به مقابله‌‌ها دیده‌ایم.

وی تاکید کرد: درخت بسیج دائما ثمر می‌دهد و چه ریشه عمیق و استواری دارد که هم ریشه در رضایت خداوند دارد هم با خون جوانانش آبیاری شده است و برای همین است که کفار عصبانی هستند که به قول شهید بهشتی از این عصبانیت بمیرید.


خبر در حال تکمیل می باشد…

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا