سیاسی

معجزه بسیج را در چله دوم انقلاب مشاهده می‌کنیم

حاج‌علی اکبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: ما معجزه تفکر بسیج و نهاد بسیج را در چله اول انقلاب و هم اکنون در چله دوم انقلاب مشاهده می‌کنیم و امید به اعجاز این شجره طبیه در پیشبرد آرمان‌های اسلامی داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران، گفت: یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به تقوای الهی توجه به عظمت حضرت حق است که این توجه به عظمت خدای متعال دل‌ها را خاشع می‌کند و انسان را در مقام بندگی مستقر می‌کند و این بهترین سرمایه انسان در مقام بندگی است. بدون شک دستیابی به نصرت الهی از طریق تقوا میسر است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج، گفت: کاشت این شجره طیبه به دست باغبان حکیم بوستان انقلاب امام راحل (ره) بود. ما در آستانه ۵ آذر، سالروز تأسیس بسیج مستضعفین و یکی از روزهای خدایی انقلابمان هستیم. بسیجیان سرافراز سپاه محمد رسول‌الله (ص) مجموعه خوشنامی در تهران مانند همه بسیجیان در کشور هستند که حضورشان در همه عرصه‌ها حضوری تأثیرگذار و خدماتشان در عرصه‌های گوناگون فرهنگی و اجتماعی قابل تقدیر است.

وی افزود: تأسیس سازمان بسیج مستضعفین تنها ۲۲ روز بعد از فتح لانه جاسوسی و هنگامی که انقلاب اسلامی وارد رویارویی مستقیم با دشمن اصلی خود یعنی شیطان بزرگ آمریکای جهان‌خوار شده بود، اتفاق افتاد و در واقع می‌توان گفت، یک الهام قدسی و اشراق ملکوتی بر قلب مطهر امام راحل بود.

حجت الاسلام علی‌اکبری گفت: در نگاه به قرآن و سیره پیامبر اعظم (ص) با راهنمایی امام راحل در این پیام و در کلمات امام حاضر، اگر بسیج به معنای حرکت سازمان‌یافته مؤمنان مجاهد با محوریت امام حق برای اعتلای کلمه‌الله و ابطال کلمه کفر باشد، می‌توانید این حقیقت درخشان را در جای جای کلام الهی مشاهده کنید.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: خط جهاد در راه خدا امتداد دارد. از آغاز تا زمان پیامبر و بعد از آن تا پایان تاریخ امتداد خواهد داشت. خداوند را شاکریم که با این اندیشه پاک آشناییم و از برکت انقلاب اسلامی این راه روشن انبیا و اولیا در بین ملت ما به شکل متفاوتی امتداد پیدا کرد.

وی افزود: ما معجزه تفکر بسیج و نهاد بسیج را در چله اول انقلاب و هم اکنون در چله دوم انقلاب مشاهده می‌کنیم و امید به اعجاز این شجره طیبه در پیشبرد آرمان‌های اسلامی داریم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا