ورزش

روی نیمار خطا می‌کنند و کاری هم از ما ساخته نیست

داوران باید از ما محافظت کنند

دانیلو معتقد است خطا روی نیمار و دیگر تکنیکی های برزیل اتفاقی عادی است و از داوران انتظار حمایت بیشتری را دارند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی برزیل شب گذشته موفق شد در اولین بازی خود صربستان را 2-0 شکست دهد و جام جهانی را با یک پیروزی دلچسب شروع کند. هر دو گل برزیل را ریچارلیسون به ثمر رساند اما اتفاق تلخ مصدومیت نیمار بود و او نتوانست بازی را به اتمام برساند. مچ پای ورم کرده نیمار نگرانی های زیادی را در اردوی برزیل ایجاد کرده است. روی نیمار دیشب 9 خطا مرتکب شدند و برزیلی ها معتقدند بسیاری از خطاها روی او و بازیکنان تکنیکی تیم عامدانه بود.

دانیلو، مدافع راست برزیل، در این رابطه گفت:«چه کاری از دست ما ساخته است جز اینکه امیدمان به داوران باشد؟ داور باید از بازیکنان تکنیکی ما مثل نیمار محافظت کنند. ما بازیکنان تکنیکی زیادی داریم که کار با توپ‌شان فوق العاده است. البته که می دانیم رقبا برابر ما خطای زیادی مرتکب می شوند و با همین ذهنیت وارد زمین می شویم ولی داوران باید از بازیکنان تکنیکی بیشتر محافظت کنند.»

دانیلو ادامه داد:«صربستان حریف سختی بود و بسیار فیزیکی بازی می کرد ولی در نیمه دوم برنامه های ما جواب داد و دو گل خوب زدیم. شروع با پیروزی برای ما بسیار مهم بود و حالا با خیالی آسوده‌تر به دو بازی بعدی نگاه خواهیم کرد. هنوز در شروع جام هستیم و راه درازی تا پایان داریم.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا