ورزش

دشان: باید این روند بد برابر دانمارک را تغییر دهیم

به انتقام فکر نمی کنیم ولی؛

دیدیه دشان، مربی فرانسه، در نشست خبری بازی با دانمارک تاکید کرد که باید دو شکست اخیر برابر این تیم را جبران کنند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی فرانسه پس از پیروزی 4-1 برابر استرالیا و شروعی مقتدرانه در جام جهانی فردا باید برابر دانمارک قرار بگیرد. دانمارکی ها در بازی اول خود برابر تونس با تساوی بدون گل متوقف شدند. 

دیدیه دشان، مربی فرانسه، در نشست خبری این بازی گفت:«در همه زمینه ها جا برای بهتر شدن داریم و واضح است که می توانیم پیشرفت کنیم. برابر استرالیا هم روی گلی که دریافت کردیم، مرتکب اشتباه شدیم و هم در برخی مقاطع بازی توپ های زیادی از دست دادیم. هیچ تیمی کامل نیست ولی می توان به تکامل نزدیک شد و این کاری است که باید انجام دهیم.»

فرانسه در دو بازی اخیر مقابل دانمارک در لیگ ملت ها دو شکست 2-0 و 2-1 را تجربه کرده است. دشان در مورد انتقام‌گیری از دانمارک گفت:«خیر، به انتقام فکر نمی کنیم ولی باید این روند را تغییر دهیم. هر بازی متفاوت است و داستان خودش را دارد. دانمارک را خوب می شناسیم و از شکست های گذشته درس گرفته ایم. دانمارک در دو بازی گذشته به خوبی برابر ما تغییر سیستم داد و پیروز شد ولی ما نتوانستیم خودمان را به خوبی با جریان بازی هماهنگ کنیم. فردا بازی متفاوتی خواهید دید.»

احتمال برخورد فرانسه با مکزیک یا آرژانتین در دور بعد وجود دارد. دشان در مورد اینکه دوست دارد با چه تیمی روبرو شود، گفت:«ما فعلا به دو بازی بعدی خودمان در گروه فکر می کنیم نه یک هشتم نهایی. الان وقت صحبت کردن در مورد حریف دور بعد نیست. مکزیک و آرژانتین بازی حساسی پیش رو دارند چون در بازی قبلی‌شان برنده نشده اند. ما هم که پیروز شده ایم بازی بسیار تعیین کننده ای پیش رو داریم. هر تیمی فعلا به صعود از گروه خودش فکر می کند.»

وضعیت دمبله:«عثمان سال 2018 هم با تیم بود و قهرمان شدیم. در چهار سال گذشته روزهای سختی داشته و بارها مصدوم شده اما خوشبختانه در یک سال اخیر شرایطش بسیار بهتر شده و در بارسا بازی های خوبی از او دیده ایم. در بازی قبلی درست است که گل نزد ولی پاس گل فوق العاده ای به امباپه داد.»

شرایط واران برای بازی فردا:«واران حتی می توانست برابر استرالیا هم بازی کند ولی تصمیم بر این شد ریسک نکنیم. او مدافعی باتجربه و مهم برای ماست و باید دید خودش از لحاظ ذهنی و بدنی شرایط را مناسب می بیند یا خیر. فکر می کنم او از هر لحاظ الان آماده است.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا