سیاسی

سردار غلامرضا سلیمانی: آمریکا در مسیر فروپاشی و اضمحلال قرار گرفته است/ شاهد ساقط شدن رژیم صهیونیستی خواهیم بود


رئیس سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی هندسه قدرت را در دنیا تغییر داد، گفت: آمریکا در مسیر فروپاشی قرار گرفته است و علت آن هم این است که تمدن غرب فاقد گفتمان جذاب و مورد استقبال ملت‌های دنیاست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران (جمعه چهارم آذر)‌ که در مصلی تهران برگزار شد، با تبریک هفته بسیج و نثار درود به ارواح طیبه بیش از 92 هزار شهید بسیجی میهن اسلامی به ویژه شهدای مقابله با فتنه آمریکایی صهیونیستی اخیر، گفت: ایام هفته بسیج و پنجم آذرماه سالروز صدور فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تشکیل شجره طبیه بسیج را به محضر ملت ایران و رهبر انقلاب تبریک می‌گویم.

وی افزود: امام راحل از سوی خداوند متعال ملهم شد که بسیج را بعنوان شجره طیبه برای پرچمداری گفتمان انقلاب اسلامی و برای پاسداری از انقلاب اسلامی و بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تشکیل دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: از ابتدای تشکیل بسیج در ۵ آذر سال ۵۸ تا به امروز دنیا شاهد افتخارآفرینی‌های فرزندان بسیجی ملت ایران بوده و از این به بعد هم این پرچمداران مکتب دفاعی و ایثار و شهادت و مکتب عاشورا پیروزی‌های بزرگ را برای ملت ایران خلق می‌کنند و در پیچ‌های تاریخی در کنار ملت ایران و در میان ملت ایران در دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی افتخارات بزرگی را آغاز خواهند آفرید.

سلیمانی با بیان اینکه امروز در دنیا ما در حال گذر از یک پیچ تاریخی بزرگ هستیم، اظهار داشت: همانطور که رهبر انقلاب هم در آستانه ۱۳ آبان فرمودند نظم نوین جهانی در حال شکل‌گیری است و قدرت از غرب عالم در حال انتقال به شرق عالم است.

وی گفت: قدرت علمی،اقتصادی، فرهنگی، نظامی و قدرت امنیتی از غرب عالم به شرق عالم در حال انتقال است؛ ایران عزیز در قلب آسیا با یک گفتمان تمدنی و جذاب پرچمدار تولید تمدن نوین اسلامی و عبور از مرحله دولت‌سازی و جامعه پردازی و نیل به مرحله تمدن سازی قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بعد از رنسانس شاهد خلق مکاتب کاذب غربی بوده‌ایم که جذابیت‌های کاذبی را برای ملت‌های جهان ایجاد کرد، عنوان کرد: بیش از سه قرن تمدن غرب توانست دنیا را بفریبد و با غارت و چپاول ملت‌های تحت سلطه، نظام‌های مورد نظر خود را در قاره‌های دنیا در کشورهای دنیا ایجاد کند و مردم کشورها را تحت سیطره و ظلم و استعمار و استثمار خود قرار دهد.

سلیمانی با تاکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز فروپاشی این روند بود و پیروزی انقلاب هندسه قدرت را در دنیا تغییر داد، ادامه داد: امام راحل و ملت بزرگ ایران در پیروزی انقلاب اسلامی و در انقلاب اسلامی مفهوم قدرت را تغییر دادند، قدرت سخت نظامی و قدرت حجیم اقتصادی در پرتوی تغییر مفهوم قدرت برآمده از انقلاب اسلامی فاقد اثر و تاثیر شد. امروز نظام سلطه و در راس آن آمریکا با داشتن قدرت نظامی بالا و قدرت اقتصادی قابل توجه فاقد توانایی اعمال قدرت در مناطق خارج از آمریکا است به همین دلیل آمریکا در مسیر فروپاشی و اضمحلال قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: علت اصلی آن هم یک مسئله مهم و بسیار راهبردی است و آن اینکه تمدن غرب فاقد گفتمان جذاب و مورد استقبال ملت‌های دنیا است حتی ملت های کشورهای غربی هم از گفتمان‌های موجود غرب استقبال نمی‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه گفتمان لیبرال دموکراسی به عنوان آخرین گفتمان تمدن غرب فاقد جذابیت برای ملت‌های دنیا شده است، گفت: امروز در غرب گفتمانی برای عرضه به بشریت وجود ندارد، از طرفی دیگر با پیروزی انقلاب یک گفتمان با پرچمداری ملت بزرگ ایران در سطح دنیا انتشار پیدا کرد.

سلیمانی تصریح کرد: امروز نظام سلطه و در راس آن امریکا با داشتن قدرت نظامی بالا فاقد توانایی اعمال قدرت در منطقه خارج از آمریکا هستند و به همین دلیل آمریکا در مسیر فروپاشی قرار گرفته است و علت آن هم این است که تمدن غرب فاقد گفتمان جذاب و مورد استقبال ملت‌های دنیاست. آخرین گفتمان غرب گفتمان لیبرال دموکراسی بود و این گفتمان فاقد جذابیت برای دنیا شده است. با پیروزی انقلاب یک گفتمان با پرچمداری انقلاب در دنیا انتشار یافت و آن گفتمان انقلاب اسلامی بود.  گفتمانی که مورد استقبال ملت های مسلمان قرار گرفت.

وی تاکید کرد: فتنه ای که این روزها سازمان سیا و موساد آن را مدیریت کرد و با به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها در دنیا و با به‌کارگیری سازمان‌های جاسوسی با تمرکز بر اغتشاش در مناطق غربی کشور، خواستند به زعم خود مسیر این گفتمان را مسدود کنند  وتصور می‌کردند با تلاش های مذبوحانه جاسوسی خواهند توانست مسیر یک ملت بزرگ را متوقف کنند را دیدید و همچنین دیدید ملت ایران چگونه مقابل این توطئه ایستاد. فرزندان اسلام با دست خالی و  بدون سلاح در مقابل این توطیه ایستادند و این توطئه شکست خورد.

وی تاکید کرد: بسیج پرچمدار گفتمان انقلاب اسلامی است و تفکر بسیجی در کشور ما حکمراست و ما امروز دارای ملت بسیجی هستیم. بسیجیان پرچمداران تفکر بسیجی در بین ملت ا‌ران و حاملان ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی در پایان گفت: دنیا باید بداند با وجود مردمی بسیجی و شکل‌گیری جبهه مقاومت و در گام دوم انقلاب، شاهد خلق پیروزی انقلاب و ساقط شدن رژیم منحوس کودک‌کش اسرائیل خواهیم بود.

پایان پیام/ ت 7


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا