ورزش

مربی مکزیک: مشکلی با مسی ندارم، مهار او غیرممکن است

بازی برای هر دو تیم حیاتی است

جرارد مارتینو، مربی آرژانتینی مکزیک، شایعه اختلافاتش با لیونل مسی را رد کرد و ضمن تمجید از او گفت که مهارش غیرممکن است.

به گزارش “ورزش سه”، فردا تیم ملی مکزیک در دیداری بسیار تعیین کننده به مصاف آرژانتین خواهد رفت. مکزیک در بازی نخست خود برابر لهستان به تساوی بدون گل رسید ولی آرژانتین در میان ناباوری به عربستان باخت. هر نتیجه ای غیر از پیروزی برای آرژانتین می تواند یک فاجعه باشد. جراردو مارتینز، مربی آرژانتینی مکزیک، می تواند به نوعی باعث حذف تیم ملی کشورش شود.

مارتینو که سابقه هدایت بارسا و تیم ملی آرژانتین را هم دارد، به خبرنگاران گفت:«برای هر دو تیم این یک بازی حیاتی است و هر دو نیاز به پیروزی داریم. آرژانتین با اسکالونی در ابتدای حضور او به شیوه ای دیگر بازی می کرد و الان به شیوه ای متفاوت بازی می کنند. آنها به خوبی از فضاهای خالی استفاده می کنند و نباید به مهاجمان‌شان فرصت بدهیم. آرژانتین اسکالونی سعی می کند بازی خودش را به شما تحمیل کند و ما باید مانع این کار شویم.»

مارتینو در مورد مهار مسی گفت:«هر کسی برابر مسی بازی کرده با من هم عقیده است که برای مهار او باید دعا کنیم او روی فرم نباشد. اگر شب مسی باشد، مهار او غیرممکن خواهد بود. ما آماده رویارویی با بهترین لیونل مسی ممکن هستیم و معتقدم او انگیزه بسیار بالایی خواهد داشت.»

مشکلات قدیمی با مسی:«من سال ها پیش مربی بارسا بودم و همان زمان شایعاتی وجود داشت که صحت نداشتند. در مورد مسائل قدیمی قبلا حرف زده ام. من هیچ مشکلی با مسی ندارم و هر چه که بود تمام شده و حالا مربی مکزیک هستم.»

درگیری هواداران دو تیم در روزهای اخیر:«از هر دو کشور هواداران زیادی به قطر آمده اند ولی این یک بازی کلاسیک نیست. تاریخ فوتبال دو کشور قابل مقایسه نیست و ما کاری به دعوای هواداران نداریم. تمرکز ما روی پیروزی برابر آرژانتین است.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا