شهرستان ها

بر طبل شادانه بکوب/ طنین‌انداز شدن نوای ای ایران در تبریز

تبریز- بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مردم تبریز به خیابان‌های شهر آمده و به جشن و سرور پرداختند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها- اسرا درویشی؛ با بُرد تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز در دومین بازی تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مردم تبریز به خیابان‌ها آمده و شادی خود را از این بُرد نشان دادند.

تیم ملی ایران در دومین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دلیرانه در میدان بازی جنگیدند و نتیجه‌ی دو بر صفر را به نفع خود ثبت کردند.

تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار گروه B به مصاف ولز رفت که علیرغم بازی هجومی و زیبای ایران که سه بار هم توپ به تیر دروازه ولز برخورد کرد و موقعیت‌های بسیاری برای ایران از دست رفت، در نهایت و در دقایق اضافه نیمه دوم روزبه چشمی با یک شوت دیدنی ایران را پیش انداخت و رامین رضائیان هم کار ولز را با گل دوم تمام کرد و سه امتیاز این بازی به ایران رسید.

مردم تبریز نیز در پی برد غرورآفرین تیم ملی، به خیابان‌های شهر آمده و با بوق زدن و هم‌خوانی سرود ملی کشورمان به جشن و پایکوبی پرداختند.

چهار راه آبرسان، میدان ساعت، سنگ فرش ولیعصر و ائل گلی تبریز مملو از مردمی بود که به جشن و سرور می‌پرداختند، پیر و جوان، بزرگ و کوچک، زن و مرد همه بودند، از شدت شادی در پوست خود نمی‌گنجیدند، با برافراشتن پرچم ایران، سرود ملی می‌خواندند، نماهنگ‌های شادی که برای ایران سروده شده را همخوانی می‌کردند، نورافشانی و آتش بازی هم بخش دیگر مراسم بود.

مأموران نیروی انتظامی و یگان ویژه نیز با پخش گل و شیرینی در میان مردم، در جشن و شادی مردم سهیم بودند.

روایت مردم تبریز از برد امروز تیم ملی فوتبال

امیررضا پسر ۲۳ ساله‌ای بود که پرچم ایران را در دست گرفته و با شادی فریاد «ایران، ایران» سر می‌داد، او به خبرنگار مهر گفت: برد بچه‌های تیم ملی شادی را در دل‌های مردم زنده کرد، امروز حالمان خیلی خوب است.

او ادامه داد: خدا را شکر که بردیم، قطعاً بازی بعدی را هم ما می‌بریم.

آقای یاری، شرکت کننده دیگر این مراسم بود که با خانواده به میدان ساعت تبریز آمده بود، او نیز به خبرنگار مهر افزود: هر دو بازی تیم ملی را دنبال می کردم‌، مطمئن بودم که امروز می‌بریم، خیلی خوشحالم.

او با خوشحالی اضافه کرد: به بچه‌های تیم ملی افتخار می‌کنم و با تمام وجودم اعلام می‌کنم که تا پای جان هوادارتان هستیم.

سمانه دختر ۱۹ ساله‌ای است که نقش پرچم ایران را بر روی صورت خود کشیده است و مشغول شادی و سرور است، او هم به خبرنگار مهر گفت: تیم ملی فوتبال ایران گل کاشت و حتی اگر ببازند هم ما حامی آنها هستیم.

آیهان پسر شش ساله تبریزی که با هم‌خوانی آهنگ ایران، ایران، پایکوبی می‌کند و همراه پدر خود در این مراسم شرکت کرده است، او با زبان شیرین کودکانه خود به خبرنگار مهر گفت: امروز با بابام به این جشن آمده‌ام تا اعلام کنم تا منم ایرانی هستم.

او ادامه داد: من عاشق فوتبال هستم و می‌خواهم مانند سردار آزمون فوتبالیست شوم.

بر طبل شادانه بکوب/ طنین‌انداز شدن نوای ای ایران در <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%aa%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%b2'>تبریز</a>

برد تیم ملی فوتبال ایران در مقابل ولز، بار دیگر بهانه‌ای برای شادی این ملت شد تا دوباره به دشمنان جمهوری اسلامی ایران نشان دهند که همواره حامی ایران و ایرانی هستند و تا پای جان برای سربلندی آن می‌جنگند.

تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی دو بر صفر مقابل ولز، بهترین برد تاریخی خود را در ادوار جام جهانی رقم زد.

تیم ملی کشورمان، سه‌شنبه شب در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف آمریکا می‌رود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا