ورزش

جیمز: مقابل انگلیس چیزی برای از دست دادن نداریم

دنیل جیمز، ستاره تیم ملی ولز، می گوید آن ها نباید در بازی با انگلیس از نام حریف خود بترسند.

به گزارش “ورزش سه”، ایده های رابرت پیج در دیدار برابرایران جواب نداد و ولز با آماده ترین نسخه تیم کارلوس کی‌روش مواجه شد و در نهایت با نتیجه 2-0 شکست خورد. حالا کار ولزی ها برای امیدوار ماندن به صعود بسیار دشوار شده چرا که آن ها در دیدار آخر خود برابر انگلیس قدرتمند محکوم به پیروزی هستد و در غیر اینصورت باید وداع  زودهنگامی با جام جهانی داشته باشند.

دنیل جیمز، ستاره تیم ملی ولز بعد از شکست برابر ایران گفت: “ما نمی توانیم از انگلیس بترسیم. ابتدا باید این بازی را آنالیز کنیم تا ببینیم چه کارهایی را می توانستیم بهتر انجام دهیم و در نهایت سعی کنیم از نکات مثبت آن استفاده کنیم. بدهی است که انگلیس امشب بازی می کند و ما در دیدار با آن ها نمی توانیم خود را از قبل شکست خورده بدانیم. امروز برای بچه ها روز سختی بود اما تا فردا باید گرد و غبار اطراف خود را پاک کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم.”

دنیل جیمز در واکنش به ستاره های بزرگی که در ترکیب تیم ملی انگلیس حضور دارند و این که آیا آن ها از تقابل با ابن تیم نمی ترسند، گفت: “انگلیس بازیکنان برتر و سطح بالایی در ترکیب خود دارند اما ما قطعا باید بدون هیچ ترس و استرسی پا به این بازی بگذاریم تا در نهایت بتوانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا