شهرستان ها

علت آتش سوزی کشتارگاه مرغ لامرد مشخص شد

شیراز – معاون فرماندار لامرد علت آتش سوزی در کشتارگاه بزرگ مرغ لامرد را نقص فنی در اتصالات برقی این مجموعه اعلام کرد.

احمد خضری در گفت گو با مهر، در خصوص اتش سوزی روز گذشته در لامرد تصریح کرد: آتش سوزی کشتارگاه کوثر مرغ لامرد در ساعت ۱۷ و ۲۰ عصر روز جمعه در انبار کاغذ، کارتن و مواد بسته بندی شروع و فوران شده بود.

او گفت: یک ساعت بعد ماشین آلات آتش نشانی شهرداری لامرد، اشکنان، اهل، منطقه عملیاتی تابناک، انرژی بر و سالکو به همراه نیروی‌های امدادی آتش نشانی فرودگاه جهت اطفا حریق عازم این مکان شدند.

وی با بیان اینکه آتش در ساعت ۲۳ و ۲۰ دقیقه خاموش شد، افزود: جهت برآورد خسارت مالی، منتظر کارشناس بیمه جهت ارزیابی خسارت هستیم.

خضری خاطرشان کرد: خوشبختانه در روند تولید کشتارگاه خللی وارد نشده، اما باید سریعاً وسایل بسته بندی (کارتن، پلاستیک و…) را تهیه کنند.

وی ادامه داد: بر اساس گزارشات کارشناسان، عامل آتش‌سوزی نقص فنی و اتصالات برق بوده که منجر به آتش‌سوزی انبار کشتارگاه مرغ کوثر شده است، اما خوشبختانه خسارات جانی (انسانی) در پی نداشته است.

معاون عمرانی فرماندار لامرد تصریح کرد: با توجه به وقوع حوادث این چنینی که موجب خسارات اقتصادی و احتمالاً جانی می‌شود، مالکان اماکن عمومی و خصوصی، بویژه کارخانه‌های صنعتی باید اقدامات پیشگیرانه و مراقبت ویژه را نسبت به چنین مواردی داشته باشند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا