شهرستان ها

لکه‌گیری محورهای مواصلاتی پارس‌آباد با ۷۰۰ تن آسفالت سرد و گرم

پارس‌آباد- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد گفت: محورهای مواصلاتی پارس‌آباد با ۷۰۰ تن آسفالت سرد و گرم با هدف تسهیل در رفت و آمد لکه‌گیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیدین مرادی پیش از ظهر شنبه در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل شهرستان پارس آباد اظهار کرد: محورهای مواصلاتی پارس‌آباد با ۷۰۰ تن آسفالت سرد و گرم با هدف تسهیل در رفت و آمد لکه‌گیری شد.

وی به اجرای روکش آسفالت ۱۳۶ هزار متر مربع از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان پارس‌آباد اشاره کرد و گفت: در مدت یاد شده برای جلوگیری از پرت شدن وسیله نقلیه ۷۰ کیلومتر از شانه راه و اصلاح افتادگی شانه تسطیح شده است و همچنین راهداران این شهرستان ۱۰ کیلومتر از راه‌های روستایی را شن‌ریزی کرده‌اند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد با اشاره به جلوگیری از ۹۱ مورد تجاوز به حریم راه در مدت یاد شده افزود: در ۸ ماهه گذشته تعداد یک هزار و ۵۰۰ مورد گشت راهداری انجام شد.

به گفته وی تاکنون ۹ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی و قلع و قمع، ۵۲۸ کیلومتر از حریم آزادسازی، ۵۸ مورد دکه‌های غیرمجاز جمع آوری و با اخذ ۲۰ مورد دستور قضائی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم اقدام شده است.

مرادی به صدور بیش از ۴۶ هزار برگ بارنامه در شهرستان پارس آباد اشاره کرد و ادامه داد: در ۸ ماهه گذشته ۳۹۴ هزار تن کالا توسط ۱۴ شرکت حمل و نقل از این شهرستان جابجا شده است.

وی با بیان اینکه ۹۰ هزار نفر مسافر نیز از شهرستان پارس آباد جابجا شده‌اند، گفت: این تعداد مسافر توسط ۴۰ دستگاه اتوبوس و ۶۰ دستگاه سواری جابجا شده که این میزان جابجایی مسافر در قالب ۱۵ هزار سفر انجام شده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا