ورزش

ماتئوس لیونل مسی بعدی فوتبال را معرفی کرد

روی موسیالا تمرکز کنید

اسطوره فوتبال آلمان معتقد است جمال موسیالا می تواند لیونل مسی یک دهه آینده فوتبال دنیا باشد.

به گزارش “ورزش سه”، فردا تیم ملی آلمان در دیداری حساس و تعیین کننده باید به مصاف اسپانیا برود. ژرمن ها در بازی اول خود به ژاپن باختند و اگر فردا برابر اسپانیا امتیاز از دست بدهند، کار صعودشان دشوار خواهد شد.

لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان، در مصاحبه با نشریه مارکا گفت:«از بازی قبلی برابر اسپانیا خاطره بدی داریم(شکست 6-0 در نوامبر 2020) ولی آن بازی مربوط به گذشته است و بازی فردا داستانی متفاوت خواهد داشت. هر دو تیم شانس های اصلی صعود از گروه هستند ولی ژاپن همه را سورپرایز کرد. آلمان فردا باید در تک تک نقاط زمین بجنگد. ما برای اسپانیا احترام زیادی قائلیم و بازی بزرگی خواهد شد.»

ماتئوس ادامه داد:«چهار سال قبل در جام جهانی افتضاح کار کردیم و در دور گروهی حذف شدیم. من هانسی فلیک را خوب می شناسم و به او ایمان دارم. او با بازیکنانش بهترین ارتباط را دارد و تیم متحدی داریم. شکست برابر ژاپن درس بزرگی بود و امیدوارم برای بازی با اسپانیا به کارمان بیاید. شرایط فعلی تیم خوب نیست ولی پیروزی برابر اسپانیا همه چیز را تغییر خواهد داد.»

خداحافظی تونی کروس و جای خالی او در تیم:«ما کیمیش، گوندوگان و موسیالا را داریم و هرچند تونی کروس بازیکنی متفاوت و تعیین کننده بود ولی بازیکنان بزرگی جای او را پر کرده اند. کروس همین حالا هم در رئال فوق العاده بازی می کند ولی خداحافظی تصمیم شخصی خودش بود و باید به آن احترام گذاشت.»

خطرناک ترین بازیکن آلمان:«جمال موسیالا را می توانم نام ببرم و از نظر من او لیونل مسی بعدی دنیای فوتبال است. بازیکنی با توانایی های بسیار بالا که 100 درصد تمرکزش روی فوتبال است. او با این سن اندک در بایرن و تیم ملی فیکس بازی می کند. بسیار حرفه ای و باهوش است و من هوادار شماره یک او هستم. چند سال پیش وقتی برای اولین بار بازی موسیالا را دیدم، من را بسیار تحت تاثیر قرار داد. او خطرناک‌ترین بازیکن آلمان است. روی او و بازی هایش بیشتر تمرکز کنید.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا