ورزش

سرنوشت صعود هنوز در دستان ماست

جک گریلیش:

جک گریلیش، ستاره تکنیکی تیم ملی انگلیس، امیدوار به صعود این تیم به دور بعدی جام جهانی است.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی انگلیس شروع درخشانی در جام جهانی داشته و در اولین گام برابر تیم ملی ایران به یک برتری پرگل دست یافت. اما سه شیرها شب گذشته در مقابل سد دفاعی تیم ملی آمریکا متوقف شده و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند. جک گریلیش بازی آخر این تیم برابر تیم ملی ولز را دشوار توصیف کرد و البته تاکید کرد سرنوشت صعود به دور بعد هنوز در دستان خود بازیکنان انگلیس است.

جک گریلیش گفت: “ولز بازیکنان بسیار خوبی دارد و آنها فقط برای حفظ غرور خود بازی نمی کنند. تیم ملی ولز هنوز یک بازی دیگر پیش رو داشته و هنوز هم می توانند جواز صعود به دور کسب کنند. البته رسیدن به این هدف برای تیم ملی ولز سخت خواهد بود، اما هنوز هم این موضوع امکان پذیر است. ما نیز چند روز فرصت داریم تا آماده شویم و سرنوشت هنوز در دستان ماست.

ما شروع خوبی مقابل کرواسی در یورو داشتیم و اینجا نیز همین اتفاق برابر تیم ملی ایران رخ داد. البته در یورو ما یک بازی خاص مقابل اسکاتلند داشتیم که به دلیل رقابت بین دو کشور، کمی سخت بود. بازی ما مقابل آمریکا نیز همین شرایط را داشت. اینها همان بازی‌هایی هستند که همه ما می‌خواهیم در آن شرکت کنیم. سه‌شنبه نیز مسابقه بزرگی در انتظار تیم ملی انگلیس خواهد بود و همه بازیکنان مشتاق شروع بازی با ولز هستند. ما برای بازی آخر آماده خواهیم شد و سرنوشت صعود هنوز در دستان ماست.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا