ورزش

بردیا برنده دوئل جذاب ستاره های ایرانی

لژیونرها؛

تورشاد با درخشش بردیا سعادت موفق شد با نتیجه 3-2 گالاتاسرای را شکست دهد.

به گزارش “ورزش سه”، بیشترین لژیونر والیبال ایران در این فصل از رقابت ها به لیگ ترکیه اختصاص دارد؛ جایی که یک ستاره سابق و دو بازیکن فعلی تیم ملی والیبال ایران یعنی سعید معروف، مرتضی شریفی و بردیا سعادت به ترتیب در ترکیب تیم های فنرباغچه، گالاتاسرای و تورشاد به میدان می روند.

در همین راستا امروز در چارچوب هفته دهم رقابت های سوپرلیگ ترکیه دو ستاره ایرانی مقابل هم قرار گرفتند؛ جایی که دو تیم گالاتاسرای و تورشاد رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. دیدار حساس و نزدیکی که در نهایت با نتیجه 3-2 به سود یاران بردیا سعادت به پایان رسید.

تورشاد در ست های دوم، سوم و پنجم با نتایج 25-17، 25-22 و 15-11 به پیروزی رسید و در ست های اول و چهارم گالاتاسرای با نتایج 25-18 و 25-21 به برتری رسید تا بردیا و هم تیمی هایش یک برد فوق العاده ارزشمند کسب کرده باشند.

بردیا سعادت ستاره بی چون و چرای این مسابقه بود و 30 امتیاز در راه کسب این پیروزی برای تورشاد کسب کرد، در حالی که مرتضی شریفی 12 امتیاز برای گالاتاسرای به دست آورد.

همچنین در دیگر بازی این هفته فنرباغچه با نتیجه 3-1 هاتای را شکست داد که در این نبرد سعید معروف موفق شد پنج امتیاز برای تیمش کسب کند و نمایش قابل قبولی را از خود ارائه دهد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا