ورزش

مونستر با مربى ايرانى به دنبال صعود به پلى آف بوندس ليگا

تیم والیبال بانوان مونستر آلمان، در رقابتهای این فصل بوندس‌لیگا با يك مربى ايرانى ٣ برد در ٥ هفته اول كسب كرده است.

به گزارش ورزش سه، این تیم که از کیارش ملکی مربی ایرانی در کادر خود بهره می‌برد، در ۵ بازی ابتدایی فصل، سه برد به دست آوره و دو باخت را متحمل شده است.
مونستری‌ها در هفته قبل مقابل یکی از چهار مدعی اصلی قهرمانی قرار گرفتند و با وجود اینکه با باخت ۳ بر صفر زمین را ترک کردند، اما در هر سه ست بازی پایاپای با تیم اشتوتگارت مبارزه کردند به طوری‌ که در ست اول تا لحظات پایانی با امتیاز ۲۳ بر ۲۱ از حریف قدرتمند خود پیش بودند. 
آنها هفته قبل‌تر مقابل یکی دیگر از مدعیان، در میان حیرت کارشناسان با حساب ۳ بر صفر در خانه برنده میدان شدند. 
کیارش ملکی مربی و آنالیز ایرانی مونستر که سال قبل در سمت مربیگری تیم مردان فرانکفورت فعاليت می‌کرد، این روند رو به رشد را نتیجه کار‌ گروهی و برنامه ریزی دقیق می‌دادند. 
او در گفتگو با خبرنگار ورزش سه می‌گوید: در کنار تمام آنالیزها و توصیه‌های مربیان، این خود بازیکنان هستند که باید تاکتیک‌های دیکته شده را به خوبی اجرا کنند، وگرنه نمی‌توان صرفا به هنر مربی تکیه کرد.
وی درباره شرایط لیگ امسال بانوان بوندس‌لیگا می‌گوید: امسال لیگ بسیار نزدیکی را تجربه می‌کنیم، ۷ تیم رقابت بسیار نزدیکی با همدیگر دارند و امتیاز هر بازی برای ما بسیار حیاتی است. امیدوارم روند رو به رشدی را که تا الان داشتیم را همینطور ادامه دهیم و در پلی‌آف این رقابت‌ها حضور داشته باشیم.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا