شهرستان ها

استاندارد سازی تجهیزات گرمایش ۳۰ آموزشگاه در استان قم

قم-مدیر کل آموزش و پرورش قم از استاندارد سازی تجهیزات گرمایش و سرمایش ۳۰ آموزشگاه در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحیمی صبح یکشنبه در برنامه رادیویی بی تعارف رادیو قم با اشاره به وضعیت نیروها در آموزش و پرورش استان قم اظهار داشت: تراز ورود و خروج نیروهای فرهنگی در آموزش و پرورش قم امسال مثبت است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم عنوان داشت: ۱۰ هزار کلاس درس در استان قم دایر است که ممکن است برخی از کلاس‌ها معلم نداشته باشیم که موارد خاص برای پیگیری و رفع مشکل گزارش شود.

رحیمی بیان داشت: مدیران و معاونین آموزشی مدارس استان روند فعالیت‌های معلمان را نظارت می‌کنند و در سطح بالاتر نیز گروه‌های آموزشی در نواحی و مناطق آموزش و پرورش این نظارت‌ها را بر عهده دارند.

وی با اشاره به نقش انجمن اولیا و مربیان در مدارس ابراز داشت: انجمن اولیا و مربیان در حقیقت بازوی کمکی مدیران آموزشگاه‌ها برای مرتفع کردن مشکلات هستند که از این عزیزان درخواست داریم در طول هفته ساعاتی را برای بررسی مشکلات در مدارس حضور داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم افزود: برخی از اولیای دانش آموزان به دلیل اینکه به روش‌های جدید تدریس آشنایی لازم ندارند ممکن است در خصوص نحوه تدریس معلمان انتقاداتی داشته باشند که البته در صورت صحیح بودن این مطالب رسیدگی‌های لازم صورت می‌گیرد.

رحیمی عنوان داشت: در میان مدارس فرسوده استان قم ۳۰ آموزشگاه استاندارد سازی شد و سایر مدارسی نیز که در زمینه سرمایش و گرمایش دچار مشکل هستند مورد بررسی قرار خواهند گرفت و اقدامات لازم در این زمینه صورت می‌پذیرد.

رحیمی در خصوص استفاده از فضای مجازی برای امر آموزش بیان داشت: در سند تحول آموزش و پرورش بر موضوع استفاده از عرصه فناوری‌های دیجیتال برای آموزش بهتر اشاره شده هر چند که در حال حاضر ورود گوشی‌های هوشمند به مدارس ممنوع است و فعالیت‌ها در فضای مجازی و شبکه شاد باید خارج از مدارس و در مواردی که معلم ضرورت می‌بینند استفاده شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا