شهرستان ها

بیش از ۲۲۹ هزار بارنامه حمل کالاها در لرستان صادر شد

خرم‌آباد- رئیس اداره حمل و نقل کالای لرستان، گفت: از ابتدای امسال تا مهر ماه، ۲۲۹ هزار و ۷۴۳ بارنامه حمل کالا در این استان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش موسیوند امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در هفت ماهه نخست امسال مقدار دو میلیون و ۹۵۲ هزار و ۴۳۳ تن کالا بر اساس بارنامه حمل شده است.

وی، عنوان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان مهر ماه تعداد ۲۲۹ هزار و ۷۴۳ فقره بارنامه برای حمل کالاهای استان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نداشته است.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان با بیان اینکه در حال حاضر ۹۸ شرکت حمل و نقل کالا، سه دستگاه پایانه عمومی بار، سه سالن اعلام بار، تعداد ۱۱ هزار و شش دستگاه ناوگان باری و ۱۱ هزار و ۴۹۹ دستگاه وانت بار برای حمل محمولات استان آماده فعالیت هستند، افزود: در هفت ماهه گذشته بیش از هزار و ۵۰۰ اکیپ گشت کنترل دروازه‌ای برای جلوگیری از فرار بار به محورهای استان اعزام شده‌اند.

موسیوند، بیان کرد: با توجه به حجم بالای بار حمل شده استان توسط وانت بارها برنامه امسال این اداره حمل کالا توسط وانت و نیسان تحت صحابت بارنامه است.

وی، اضافه کرد: در طی هفت ماه گذشته بیش از دو هزار و ۱۸۳ دستگاه ناوگان فله بر برای حمل کالاهای اساسی به بنادر جنوبی بالاخص بندر امام خمینی (ره) اعزام شده‌اند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا