ورزش

اعزام آزادکاران عنواندار کشورمان به تعویق افتاد

جام جایزه بزرگ قرقیزستان؛

اعزام چهار آزادکار عنواندار و ملی پوش کشورمان به رقابتهای جایزه بزرگ قرقیزستان به دلیل برگزاری جام جهانی آمریکا به تعویق افتاد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اینکه کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد با اعزام رضا اطری، یونس امامی، مجتبی گلیج و امیرحسین زارع به رقابتهای جایزه بزرگ قرقیزستان موافقت کرد قرار شد این آزادکاران اوایل آذرماه راهی این کشور شوند؛ اما گفته می‌شود سفر این نفرات به بعد از جام جهانی آمریکا موکول شده است.

هر چند هیچکدام از این آزادکاران در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا حضور ندارند، اما کشور قرقیزستان به عنوان میزبان جام جایزه بزرگ اعلام کرده این مسابقات اواخر آذرماه در بیشکک برگزار خواهد شد.

بر این اساس چهار آزادکار عنواندار کشورمان اواخر ماه جاری به قرقیزستان اعزام می‌شوند تا طی آن به مصاف بشیر ماگمادوف و تیمور بیژیف، سرگئی کوزیرف از روسیه و لخاگواگرل مونختور مغول بروند.

این مسابقات دوستانه بین ستارگان کشتی ایران و چندین قهرمان سرشناس کشتی جهان با اهدای جایزه نقدی (۶ تا ۱۰ هزار دلار) در قرقیزستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد طی روزهای ۱۹ و ۲۰ آذر به میزبانی آمریکا برگزار می‌شود و این در حالیست که تمام نگاه‌ها به رویارویی تیم‌های ایران و آمریکا در این دوره از مسابقات دوخته شده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا