شهرستان ها

۳۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی گلستان در دست ساخت است

گرگان- مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به نام نویسی حدود ۹۰ هزار گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن، گفت: سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مشمول این طرح در نقاط مختلف گلستان در دست ساخت است.

مهدی ملک در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از آغاز طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۹۰ هزار نفر از مردم استان در این طرح ثبت نام کرده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: تمامی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در گلستان ۱۰۰ درصد پالایش شده اند و هم اکنون سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان در حال ساخت است

وی ادامه داد: بیش از سه هزار واحد مسکن مهر نیمه ساخته در استان وجود دارد که تا کنون هزار و ۵۰۴ واحد از آنها به طرح نهضت ملی مسکن الحاق شد.

ملک هزینه ساخت هر واحد حدود ۹۰ متر مربعی در طرح نهضت ملی مسکن را هفت میلیارد ریال برشمرد و گفت: طبق مصوبه شورای عالی پول و اعتبار برای پروژه‌های مذکور در شهر گرگان سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و سایر شهرهای استان سه میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله و پس از سه سال تنفس دوران ساخت پرداخت می‌شود و مابقی مبلغ مورد نیاز را باید خود فرد متقاضی در چند مراحل پرداخت کند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا