شهرستان ها

تاکید استاندار آذربایجان‌شرقی بر تامین آب شرب تابستان آتی

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تامین آب شرب تابستان امسال، بر لزوم آمادگی و پیش‌بینی برای سال آینده نیز تاکید کرد.


به گزارش ایلنا از تبریز، جلسه بررسی مسائل آبی آذربایجان شرقی به ریاست استاندار با حضور معاون شرکت منابع آب ایران برگزار شد.

«عابدین خرم، در جلسه بررسی مسائل آبی آذربایجان شرقی که با حضور «هوشنگ ملایی» معاون مجامع، توسعه مدیریت و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران، «جواد رحمتی» معاون عمرانی استانداری این استان و «یوسف غفارزاده» مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای برگزار شد، با اشاره به تقلیل شهرهای دارای تنش آبی استان، اظهار کرد: خوشبختانه مدیریت خوبی در موضوع تامین آب صورت گرفته که نتیجه برنامه‌ریزی دقیق و اجرای مناسب پروژه‌ها است.

استاندار آذربایجان شرقی تقلیل شهرهای دارای تنش آبی استان را نتیجه همبستگی مدیران آبی دانسته و از مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای برای این موضوع قدردانی کرد.

به گفته وی، علی‌رغم کاهش بارش‌ها نسبت به سال‌های گذشته تنش آبی از ١۵ به ٧ شهر تقلیل پیدا کرده که نشان‌دهنده برنامه‌ریزی و اقدام جهادی در این حوزه است.

خرم همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تامین آب شرب تابستان امسال، بر لزوم آمادگی و پیش‌بینی برای سال آینده نیز تاکید کرد.

در ادامه این جلسه، مشکلات و مسائل آبی از جمله پروژه‌های الویت‌دار آبرسانی استان، تنش آبی، تامین آب شرب سال آینده، انتقال آب از ارس و غیره بررسی شد.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا