سیاسی

ایران در حال خنثی کردن تحریم‌های چند وجهی است

عباسی در نطق میان دستور:

نماینده مردم کازرون در مجلس گفت: ایران با بهره‌گیری از نظریه مقاومت در حال خنثی کردن تحریم‌های چند وجهی است که هر وجه آن، کشورهای دیگر را در کوتاه مدت از پای درمی‌آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون عباسی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۶ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: امروز به برکت استمرار انقلاب اسلامی، ایران دیگری با جمعیت بیش از دو برابر سال ۱۳۵۷ درون مرزهای تثبیت شده حاصل از دفاع مقدس شکل گرفته است.

وی بیان کرد: این ایران با همه مشکلات قابل حل با بهره‌گیری از نظریه مقاومت در حال خنثی کردن تحریم‌های چند وجهی است که هر وجه آن، کشورهای دیگر را در کوتاه مدت از پای درمی‌آورد. امروز جمهوری اسلامی ایران اکثر نیازهای خود را تأمین کرده و قدرت صادرات دارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز با بهره‌گیری از نظام آموزشی قدرتمند و به روز معلمانی در مدارس و اساتیدی در دانشگاه‌ها داریم که یاد می‌دهند توان خود را باور داشته باشیم، پیشرفت علمی را رقم بزنیم و با پشتوانه علم و فناوری تولید ثروت کنیم و در حوزه دفاعی علاوه بر دفاع از کشور، در خارج از مرزهای تعریف شده به جبهه مقاومت امید دهیم.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما توانسته‌ایم با پشتوانه اعتقادات اسلامی و هدایت فرمانده معظم کل قوا در مقابل برنامه بی‌دولت‌سازی منطقه بایستیم و نقشه‌های دیکتاتوران مستکبر را خنثی کنیم.

وی متذکر شد: نسلی که انقلاب را تجربه کرده است، فراموش نمی‌کند در زمانی که به سازندگی مشغول بودیم تجزیه‌طلبی و برادرکشی ناجوانمردانه را به ما تحمیل کردند و نسل امروز ما با جنگ بزرگ اقتصادی و تهاجم فرهنگی روبرو است. بنابراین مقاومت این نسل اگر دچار اشتباه محاسباتی نشود، در ارزیابی امتیازی بالاتر از دوران مقدس را کسب خواهد کرد.

عباسی تصریح کرد: مدارس و دانشگاه‌های ما از نظر کمی و کیفی بسیار رشد کرده‌اند، همه شهرها توسعه پیدا کرده‌اند، راه‌ها و راه آهن ما افزایش یافته‌اند و در حوزه سلامت و بسیاری از زمینه‌های علمی و فنی رشدی بی‌سابقه در دنیا داشته‌ایم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا