شهرستان ها

پرستاران جدید در مازندران جذب شوند

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران پرستاران را مهمترین حلقه در نظام سلامت و درمان دانست و گفت: جذب پرستاران جدید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج و سالروز میلاد با سعادت اسوه استقامت حضرت زینب (س) و روز پرستار افزود: حضرت زینب (س) پرستاری را در شرایط سخت بی آبی تجربه کرد و بزرگترین پرستار بسیجی بوده است.

آیت الله لائینی با تاکید بر اینکه پرستاران باید خوش اخلاق باشند و روحیه بیماران را تقویت کنند، با تقدیر از تلاش‌های پرستاران گفت: جذب پرستاران جدید و ارتقای دریافتی بر اساس قانون جدید تعرفه گذاری باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت پرستاری، مهمترین حلقه در نظام سلامت و زنجیره درمان را پرستاری عنوان کرد و اظهار داشت: پرستاران با وجود کمبود نیرو و حجم بالای خدمات کارشان واقعاً قابل ستایش است و اگر از نظر روحی و جسمی تحت فشار باشند ممکن است در روند درمان بیماران دچار اشکال شود.

نماینده نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: پرستاران به همراه پزشکان و سایر کارکنان حوزه سلامت صادقانه و ایثارگرانه به مردم خدمات زیادی می‌دهند و اهدای ۱۷ شهید از دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ایام کرونا خود نشان از این موضوع دارد.

وی با بیان اینکه بسیجیان در همه حوزه‌ها جهادی عمل می‌کنند و در حوزه سلامت نیز اینگونه هستند، گفت: بسیجی در هر محیطی که خدمت می‌کند آنجا را خانه عشق می‌داند و از آغاز شیوع کرونا، بسیجیان در غالب گروه‌های مردمی و جهادی از تغسیل و تدفین گرفته تا اهدای کمک‌های مومنانه، تأمین دارو و خدمات بهداشتی و درمانی و … خدمات زیادی انجام دادند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا