شهرستان ها

نیازهای هلال احمر گناوه تامین شود

گناوه- فرماندار گناوه گفت: نگاه هلال احمر استان بوشهر به جمعیت شهرستان گناوه نگاهی خاص و ویژه باشد و در رفع نیازمندی‌های آن کمک و برنامه ریزی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی صفری ظهر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه با قدردانی از تلاش نیروهای هلال احمر اظهار داشت: جمعیت هلال احمر نقش بسیار مهمی در حوادث مختلف دارد ولی زحمات و تلاش‌های این نیروها کمتر بازگو و بابیان شده است

فرماندار گناوه افزود: فعالیت‌ها و خدمات جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه در راستای خدمت رسانی به مردم در حوادث تأثیرگذار است و باید این تلاش‌ها به مردم اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به برخی نیازمندی‌های جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه گفت: جمعیت هلال احمر گناوه بویژه در تعطیلات نوروز و حوادث به امکانات لازم از جمله وسایل نقلیه مورد نیاز، آمبولانس و قایق مجهز و تجهیزاتی لازم برای حوادث خاص نیاز ضروری دارد که انتظار می‌رود مسئولان استانی در رفع آنها همکاری کنند.

صفری گفت: انتظار می‌رود که نگاه هلال احمر استان بوشهر به جمعیت شهرستان گناوه نگاهی خاص و ویژه ای باشد و در رفع نیازمندی‌های آن کمک و برنامه ریزی شود.

استفاده از پتانسیل شرکت‌ها در رفع نیازهای هلال احمر

صفری افزود: استفاده از پتانسیل و قابلیت‌های شرکت‌های نفتی و گازی مستقر در استان برای رفع نیازها، امکانات و تجهیزات جمعیت هلال احمر مدنظر قرار گیرد و از این قابلیت‌ها بیشتر استفاده شود.

آموزش‌های تخصصی توأم با فعالیت‌های فرهنگی باشد

وی با اشاره به آموزش‌های ارائه شده از سوی جمعیت هلال احمر بیان کرد: آموزش‌های تخصصی جمعیت هلال احمر مدیریت و راهبردی‌تر و توأم با کارهای فرهنگی، اعتقادی و ارزشی باشد.

نیازهای هلال احمر <a href='https://sayeb.ir/tag/%da%af%d9%86%d8%a7%d9%88%d9%87'>گناوه</a> تامین شود

وی گفت: اگر این فعالیت همراه با کارهای فرهنگی، اعتقادی و ارزشی باشد ضمن کار تخصصی، نقش بسزایی در تقویت روحیه و انگیزه و تلاش بیشتر امدادگران و جوانان در هنگام امدادرسانی در زمان بروز بحران‌ها و حوادث ایفا خواهد کرد.

فرماندار گناوه با قدردانی از از تلاش و زحمات رئیس سابق جمعیت هلال احمر این شهرستان گفت: رئیس جدید ضمن تعامل و همکاری با دستگاه‌های اجرایی از تجربیات همکاران سابق و بازنشستگان این جمعیت استفاده کند.

در این آئین از زحمات و تلاش‌های عبدالعلی صیادی رئیس سابق جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه تقدیر و سیف الله غلامی به عنوان سرپرست معرفی شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا