اقتصاد

سیب میوه ای که رویای ثروتمندی را برای من محقق کرد

مسلما شما هم مانند من راه های زیادی را برای درآمد بالا تجربه کرده اید و در آخر نیز نتیجه ی دلچسب شما را نداده اند به همین سبب نا امید شده اید اما من طبق تجربه ام به شما می گویم که ثروتمند شدن راهی یک شبه نیست و شما باید در این مسیر راهنمایی دانا و باتجربه داشته باشید. من در این مسیر با مجموعه ای آشنا شدم که تمامی این فاکتور ها را دارا می باشد و هم اکنون در حوزه فروش سیب من را به درآمد بالایی رسانده است.


سیب درختی

این میوه بسیار خوشمزه لحاظ غذایی نیز بسیار سالم و مقوی بوده است و قیمت سیب درختی این شرکت به خاطر خرید مستقیم آنها از باغداران و همچنین کاهش هزینه های تولید بسیار مناسب می باشد.

در ایران در ایران استانهای مختلفی هستند که کار تولید سیب را انجام می دهند و شاهد این امر هستیم که هر استان میوه سیب مورد نیاز خود را تولید می کند.

اما هستند استانهایی که این محصول را از از استانهای دیگر خریداری می کنند و سیب درختی در ارومیه به عنوان پایتخت تولید سیب ایران آن از قیمت مناسب برخوردار است.

امروزه با با پیشرفت علم و تکنولوژی و همچنین پیشرفت تولید کننده ها و مجموعه های تامین کننده سیب درختی در کشور خرید سیب درختی بسیار آسان شده است.

 

سیب گلاب سبز

یکی از عواملی که سبب ترغیب اشخاص برای اطلاع قیمت سیب گلاب سبز شده است دارا بودن طعمی شیرین و قیمت مناسب در سال ۱۴۰۱ است و معمولا این میوه پاسخگوی افراد با سلایق گوناگون می باشد و به دلیل این که طبع گرمی دارد.

سیب دارای مقدار زیادی فیبر است که می تواند سبب تسهیل حرکت مدفوع در روده ها شده و از ابتلای شخص به یبوست پیشگیری نماید به علاوه فیبر سبب کاهش کلسترول مضر خون شده و کلسترول مفید خون را افزایش می دهد.

یکی از گونه های پرطرفدار و محبوب میوه سیب از نوع گلاب رنگ سبز آن که علاوه بر داشتن ظاهر زیبا طعمی بسیار دلنشین نیز دارد و با اطمینان می توان با یک بار میل کردن‌ آن برای همیشه آن را در سبد غذایی خود قرار می دهید.

2.

سیب درختی ارومیه

یکی از عواملی که در تعیین قیمت سیب درختی ارومیه تاثیر گذار است بسته بندی سیب می باشد که بسته بندی در انواع کیسه ای، جعبه ای، سبدی و کارتنی انجام می شود.

بیشترین سیب درختی ارومیه از طریق صادرات به کشورهای همسایه و بخصوص به کشور روسیه ارسال می شود و سیب دارای انواع مختلفی است که از جمله می توان به سیب قرمز، سیب زرد و سیب سبز اشاره کرد.

صادرات سیب از ایران به کشورهای روسیه، آلمان، عراق، کشورهای قطر، امارات، ترکیه و کشورهای همسایه ارسال می شود و همینطور سیب ارومیه با توجه به کیفیت بالایی که دارد و در کنار کیفیت دارای عطر و طعم فوق العاده ای می باشد.

ما با داشتن نیروها و کشاورزان کار آمد در زمینه تولید سیب و کارشناسان و متخصصان زبده در امر فروش و مشاوره برای شما خریداران محترم چه در بازار داخلی و چه بازارهای جهانی هستیم.

3.

 


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا