ورزش

مربی غنا: مقابل کره تیمی متفاوت خواهیم بود

فشاری روی ما نیست

مربی غنا تاکید کرد که فردا آماده ارائه یک بازی بهتر و متفاوت برابر کره جنوبی هستند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی غنا در نخستین بازی خود در جام جهانی 2022، با نتیجه 3-2 مغلوب پرتغال شد و حتی این شانس را داشت تا در ثانیه پایانی کار را برابر کند ولی در نهایت دست خالی زمین را ترک کرد. غنا در دومین بازی فردا باید به مصاف کره جنوبی برود و اگر می خواهد شانس صعود داشته باشد، باید سه امتیاز را کسب کند.

اوتو آدو، مربی غنا، در نشست خبری این بازی گفت:«در تیم بازیکنان جوان و نیز باتجربه داریم ولی برای انتخاب ترکیب اصلی به سن بازیکن نگاه نمی کنم و فرم بازیکن در تمرینات برایم مهمترین فاکتور است. همه می خواهند بازی کنند. بازیکنانم متعهد و مسئولیت پذیرند و دوست دارند بهترین بازی را برای کشورشان انجام دهند. در روزهای اخیر روی رفع نقاط ضعف و اشتباهات بازی قبلی کار کرده ایم و تیم آماده ارائه یک بازی بهتر است.»

آدو ادامه داد:«انتقادات به ما زیاد است و آن را طبیعی می دانم ولی فشاری روی تیم نمی بینم. بودن در جام جهانی یک افتخار بزرگ است و از اینکه مربی غنا هستم احساس غرور می کنم. هیچ فشاری روی خودم حس نمی کنم. فشار از نظر من این است که شما ندانید فردا چیزی برای خوردن دارید یا خیر. فشاری که اینجا حس می کنیم متفاوت و غیر قابل مقایسه است. خیلی از بازیکنان غنا تجربه بالایی ندارند ولی می توانیم رقابتی پایاپای داشته باشیم. کره تیم خوبی است و برابر اروگوئه کیفیتش را نشان داد. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم و برنده شویم.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا