سیاسی

مأموریت جدید سازمان حفاظت و اطلاعات قوه‌قضائیه در کمیسیون امنیت تصویب شد


اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مأموریت جدیدی برای سازمان حفاظت و اطلاعات قوه‌قضائیه تصویب کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات جلسه امروز کمیسیو متبوعش گفت: جلسه امروز این کمیسیون با حضور اعضا و نمایندگان قوه قضائیه و نهادهای اطلاعاتی کشور و مرکز پژوهش های مجلس به ادامه رسیدگی به طرح سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه اختصاص داشت.

وی افزود: در ادامه رسیدگی عناوین به ماموریت های این سازمان، در ماده 1 این طرح، بند ح ماده یکم در جلسه امروز به تصویب رسید.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: براساس این بند تصویب شده در کمیسیون، از ماموریت‌های این سازمان، نظارت بر سلامت و امنیت فرآیندهای دادرسی با هدف استقلال قضائی جهت جلوگیری از مداخله افراد فاقد صلاحیت در پرونده‌های قضائی، خواهد بود. ت

عمویی در پایان تصریح کرد: رسیدگی به سایر بندهای باقی مانده این طرح 6 ماده ای در کمیسیون امنیت ملی در هفته های آتی ادامه خواهد داشت و پس از تکمیل مصوبه کمیسیون، این طرح جهت بررسی به صحن علنی مجلس گزارش خواهد شد.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا