شهرستان ها

نیروهای بازخرید شهرداری تعیین تکلیف شوند/تذکرات شورا اساسی بررسی شود

دبیر شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر تعیین و تکلیف هر چه سریعتر نیروهای بازخرید شهرداری گفت: آمار و لیست بازخریدی کارکنان مجموعه شهرداری هر چه سریعتر به شورای شهر برای بررسی و اقدام ارسال شود.

عضو شورای شهر کرج:


به گزارش ایلنا از البرز، فاطمه منعمی در نطق پیش از دستور هشتاد و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر که با حضور شهردار کرج، معاونین و مدیران شهری برگزار شد، خطاب به شهردار کرج اظهارداشت: وقتی تذکر من به رئیس اداره یا بعضا کارشناس ارجاع می شود، از دست او چه کاری بر می آید؟ فقط تذکر مرا پاسخ می دهد اما آیا جلسه‌ای در شهرداری تشکیل می‌شود؟ موضوع بررسی یا برای آن راهکاری ارائه می‌شود؟

منعمی عنوان کرد: یک فرآیند قانونی داریم و آن هم اینکه تذکر مطرح شده ما در صحن به شهرداری ارسال و به کارشناس یا رئیس اداره مربوطه ارجاع د اده می شود که شاید گره کوچکی در کار باشد و با راه کاری برطرف شود.

وی با بیان اینکه انتظار ما از شهرداری این است که اگر موضوعی عنوان می شود ، مطالب و تذکری بیان می شود در این راستا جلسه ای تشکیل تا ضمن بررسی مشخص شود از کجا قابلیت حل شدن دارد؟

دبیر شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: هدف شورای شهر تعامل است و اگر تذکری از سوی اعضای شورای شهر عنوان می شود قرار است موضوعی با دادن تذکر حل شود و تا زمانی که از موضوعی یقین حاصل نشود، مطرح نمی شود.

منعمی به سبک کردن بدنه شهرداری اشاره کرد و گفت: انتظار داریم آمار بازخریدی ها هر چه زودتر به شورا ارسال شود زیرا جمع آوری امضاهای مربوطه زمانبر است و بازخریدی ها تا دی ماه سال جاری بیشتر برای این موضوع فرصت ندارند.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا