شهرستان ها

۳۴ مدرسه در کمتر از یک سال به سیستم آموزش و پرورش البرز اضافه شد

استاندار البرز گفت: در کمتر از یک سال ۳۴ مدرسه به سیستم آموزش و پرورش استان اضافه شده و ۶۵ مدرسه نیز در حال ساخت است.

استاندار البرز:


به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به زیرساخت های آموزش و پرورش در استان، اظهار داشت: سرانه‌های استان در این حوزه با ضعف جدی مواجه است و در زمره محروم ترین استان‌های کشور قرار داریم.

وی ادامه داد: افزایش روز افزون جمعیت و مهاجرپذیری سرانه ها را به عقب رانده و با برنامه های عادی و اعتبارات سالانه، نمی توان این کمبود ها را جبران کرد.

عبداللهی گفت: برای این منظور تدابیر ویژه ای اتخاذ کردیم که مورد استقبال و حمایت رییس جمهور و سایر مسئولان ملی قرار گرفت.

وی افزود: ساخت ۲۰۰ مدرسه با تعامل دولت و خیرین مدرسه ساز در دستور کار قرار گرفت و طی کمتر از یک سال اکنون ۳۴ مدرسه به استان البرز اضافه شده است.

استاندار البرز گفت: حدود ۶۵ مدرسه نیز در حال ساخت است و ۵۰ زمین مناسب نیز برای آغاز عملیات اجرایی ساخت مدرسه جانمایی شده است.

وی افزود: مصمم هستیم ۱۰۰ مدرسه مصوب در سفر رییس جمهور به استان را محقق کنیم ولی با توافقات صورت گرفته این تعداد را به ۲۰۰ مدرسه خواهیم رساند.

عبداللهی افزود: در جلسه امشب، راهکارهای جذب اعتبارات ملی و مشارکت حداکثری خیرین مدرسه ساز مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: امید است با اهتمام و اتحادی که شکل گرفته بتوانیم گام های بلندتری را در این راستا برداریم.

استاندار البرز افزود: همچنین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز برای رایزنی با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور درصدد جذب اعتبارات ویژه خواهند بود.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا