ورزش

جام جهانی ‌و تیم مرده ای که ناگهان زنده شد!

کاستاریکا بعد از شکست هفت گله برابر اسپانیا امروز یک پیروزی ارزشمند و البته غیر منتظره برابر ژاپن کسب کرد.

به گزارش “ورزش سه”، در فوتبال چنین اتفاقاتی بعضاً رخ می‌دهد. کاستاریکایی که در بازی اول خود ٧-٠ به اسپانیا باخته بود می آید و ژاپن را که موفق به شکست آلمان مدعی شده بود، شکست می دهد. حالا شرایط به طور کامل تغییر کرده و کاستاریکا هم به صعود امیدوار شده است و این امیدواری به وضوح در صحبت های بازیکنان این تیم حس می شود.

جوئل کمپبل، هافبک کاستاریکا در پایان بازی گفت: “این‌ها اتفاقاتی است که ممکن است در فوتبال رخ دهد. ما اولین تیمی نبودیم که با یک شکست سنگین مواجه شدیم اما مهم این بود که بلند شویم. ما می خواهیم تا آخر بجنگیم و از فرصت خود استفاده کنیم.”

براندون آگیلرا، دیگر بازیکن کاستاریکا هم گفت: “شکست قبل ضربه بزرگی به ما بود. ما نگاه خود را تغییر دادیم و می دانستیم که خورشید همیشه طلوع می کند و ما حالا زنده تر از همیشه هستیم. خوب است که تا آخرین لحظه فرصتی خواهیم داشت.”

فرانسیسکو کالو، مدافع کاستاریکا هم به این برد مهم اینگونه واکنش نشان داد. او گفت: ” پس از اتفاقی که در بازی قبل افتاد باید این برد را به دست می آوردیم و شخصیت خود را نشان دادیم. از زمان بازی با هندوراس همه فکر می کردند که ما مرده ایم اما ما در حال جنگیدن هستیم. ما شایسته شادی در چنین گروه سختی بودیم. ما هنوز زنده ایم و حالا یک بازی دیگر مقابل آلمان باقی مانده است.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا