ورزش

کی روش داور شد/ نوراللهی اختصاصی تمرین کرد


سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در بخشی از تمرین ژست جالبی گرفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به قطر، تمرین تیم ملی فوتبال ایران در فاصله 2 روز مانده تا دیدار با آمریکا از ساعت 17:30 امروز آغاز شد. 

*علیرضا بیرانوند بدون استفاده از ماسک محافظ در تمرینات حاضر شد. او مانند روز قبل پیش از آغاز تمرین، کادر فنی و بازیکنان حلقه اتحاد تشکیل دادند و پس از صحبت های کی روش نام ایران را فریاد زدند. 

* پس از این حلقه اتحاد احمد نوراللهی از سایر بازیکنان جدا شد و همراه با مربی توانبخشی تیم ملی به سالن دیگری رفت تا به دلیل آسیب دیدگی ای که در بازی با ولز برای او پیش آمد، تمرینات اختصاصی انجام دهد. البته ظاهرا مصدومیت او خیلی جدی نیست. 

*در نخستین بخش تاکتیکی تمرین، بازیکنان باید با تشکیل یک حلقه بزرگ در وسط زمین حفظ توپ را در دستور کار قرار داده و 4 بازیکنی که کاور سبز در دست داشتند، باید این توپ ها را از سایر بازیکنان می گرفتند. 

*در بخشی از این تمرین شجاع خلیل زاده پس از لو رفتن با ضربه ترابی به شوخی به او لگد زد تا نشان دهد تمرینات با نشاط بالایی دنبال می شود. کی روش نیز با ژست داوران در زمان بررسی VAR اعلام کرد، هیچ خطایی در این مورد اتفاق نیفتاده است. 

*با توجه به برگزاری دیدار ایران و آمریکا در ساعت 22:30 روز سه شنبه کی روش برخلاف روزهای قبل تصمیم گرفت این تمرین در ساعات ابتدایی شب برگزار شود. شاگردانش کارهای تاکتیکی را پیگیری کنند. 

*در ادامه بازیکنان به 2 گروه تقسیم شدند. گروه اول شامل علی قلی زاده، سعید عزت اللهی ، سردار آزمون و مهدی طارمی در مقابل مرتضی پورعلی گنجی ، مجید حسینی، رامین رضاییان، احسان حاج صفی و میلاد محمدی تنیس فوتبال بازی کردند و گروه دیگر نیز در آن سوی زمین 2 به 2 پاسکاری کردند.

*آزمون در بخشی از این تمرین با ساعد به توپ ضربه زد و علاقه خود به والیبال را نشان دهد.

* فضای شاد و با نشاطی در این تمرین وجود داشت.

*تعدادی خبرنگار آمریکایی نیز در این جلسه تمرین حضور داشتند. 

*پس از 15 دقیقه با دستور ناظر فیفا و درخواست مدیران رسانه ای تیم ملی اهالی رسانه زمین الریان را ترک کردند. 

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا