ورزش

هنوز نمی دانم چرا راموس و تیاگو دعوت نشدند

اسپانیا تیم خطرناکی است

تیلو کِرِر، مدافع تیم ملی آلمان، از اینکه سرخیو راموس و تیاگو آلکانتارا در جام جهانی برای اسپانیا بازی نخواهند کرد، متعجب است.

به گزارش “ورزش سه”، امشب در نبردی حساس تیم های آلمان و اسپانیا برابر هم قرار خواهند گرفت. آلمان باید اسپانیا را ببرد تا امیدهایش برای صعود به دور بعد بیشتر شود هرچند که مانشافت با توجه به برد کاستاریکا برابر ژاپن، در صورت شکست از اسپانیا نیز حذف نخواهد شد.

تیلو کِرِر، مدافع آلمان، که در عضویت باشگاه وستهم، قرار دارد، در مورد این بازی به آاس گفت:«اسپانیا تیم بسیار خوبی است و یک گروه جوان و رو به پیشرفت هستند. نسل بسیار خوبی وارد تیم اسپانیا شده، هرچند از غیبت چند بازیکن در فهرست نهایی این تیم متعجب شدم. مثلا انتظار داشتم سرخیو راموس و تیاگو با اسپانیا در جام جهانی حاضر شوند ولی اینطور نشد. من فصل قبل در پی اس جی با راموس هم تیمی بودم و او را خیلی خوب می شناسم. حتی معتقدم دعوت نشدن تیاگو عجیب تر هم بود. شاید راموس مدت ها مصدوم بود و بیشتر بازی های فصل قبل را از دست داد ولی هنوز دلیل غیبت تیاگو را نمی دانم.»

کِرِر ادامه داد:«تحت هر شرایطی اسپانیا رقیبی سخت و دشوار است. بازیکنان خوب و باکیفیتی به خصوص در خط میانی دارند و در مجموع تیمی متوازن در همه خطوط هستند. شاید ژاوی و اینیستا نداشته باشند ولی بوسکتس هنوز در خط میانی بازی می کند و با پدری و گاوی مثلث خطرناکی تشکیل داده اند. اسپانیا در هر منطقه بهترین ها را دارد و می توانند بازی را به سمتی که می خواهند پیش ببرند. این بازی برای ما یک فینال است و می دانیم برابر چه تیمی بازی داریم. باید برنده شویم و امیدوارم همین اتفاق رخ بدهد.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا