ورزش

ستاره انگلیس به طعنه به استقبال ولز رفت

هرگز مثل آنها خوشحالی نمی کنیم؛

لوک شاو، ستاره تیم ملی انگلیس معتقد است که این تیم باید تمرکز خود را حفظ کرده و به حواشی توجهی نکند.

به گزارش “ورزش سه”، شش سال پیش و بعد از پیروزی معروف ولزی ها مقابل ایسلند، فیلمی عجیب از بازیکنان این تیم پخش شد که نشان می‌داد آن ها در حال جشن وحشیانه ای هستند. تیم کریس  کلمن در آن زمان تنها نماینده باقی مانده از بریتانیا در مسابقات بود و شاید بخشی از این خوشحالی طوفانی هم به همین دلیل بود.

حالا ولز در یک بازی حساس دیگر در جام جهانی به مصاف انگلیس خواهد رفت. آخرین بازی دیدار دور گروهی جام جهانی که ولزی ها برای صعود محکوم به پیروزی در این مسابقه هستند.

لوک شاو، مدافع تیم ملی انگلیس، در این باره گفت: ” ما می توانیم در مصاحبه ها چیزهایی بگوییم اما من ترجیح می دهم در زمین صحبت کنم نه خارج از آن. من فکر می کنم ما یک تیم قابل احترامی هستیم و کارهایی که باید را به روش درست انجام می دهیم. ما هرگز مانند ولز پیروزی احتمالی را جشن نخواهیم گرفت.”

شاو در ادامه گفت: “انگیزه ما به خودی خود باید در بالاترین سطح ممکن باشد. ما در جام جهانی هستیم و برای رسیدن به اهداف بزرگ خود برنامه داریم. برای کسانی که خارج از دایره ما هستند، تساوی با آمریکا پایان دنیا به نظر می رسید اما واقعا جو مثبتی وجود دارد. ما نمی توانیم اجازه دهیم که این نتیجه برای ما پایان دنیا باشد. ما از داخل تیم باید اتحاد خود را حفظ کنیم. اعتماد به نفس داشته باشیم، مثبت فکر کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا