ورزش

مارتینز: اینقدر خوب نبودیم که مراکش را ببریم

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، مدعی شد این تیم از فرصت های خود برابر مراکش استفاده نکرده است.

به گزارش “ورزش سه”، بعد از پیروزی دشوار در اولین بازی مقابل کانادا با یک گل، امروز تیم ملی بلژیک عملکرد ضعیفی در مقابل مراکش داشته و با دو گل شکست خورد تا کارش برای صعود به دور بعد دشوار شود. روبرتو مارتینز، سرمربی باتجربه تیم ملی بلژیک، معتقد است تیمش به این شکست واکنش نشان داده و خودش را در آخرین بازی برابر کرواسی ثابت خواهد کرد.

روبرتو مارتینز گفت: در نیمه اول از لحظات خوب خود و موقعیت های گلزنی روی دروازه تیم ملی مراکش به اندازه کافی استفاده نکردیم و به همین دلیل بود که در نیمه دوم برابر این تیم مجازات شدیم. پس از گل اول مراکش جریان بازی به شدت تغییر کرد و ما به اندازه کافی قادر به مالکیت توپ نبودیم تا از این مسیر روی دروازه حریف خلق موقعیت کرده و به مراکش آسیب برسانیم.

در واقع ما اینقدری نتوانستیم به محوطه جریمه حریف برسیم تا برای گلزنی تلاش کنیم و به همین دلیل شکست خوردیم. اکنون باید در کنار هم بمانیم و در آخرین دیدار قوی تر از این ظاهر شویم. من این گروه را خیلی خوب می شناسم و ما برای دیدار پایانی برابر کرواسی کاملا آماده خواهیم بود.

گل اول تیم ملی مراکش؟ ما شش سال است که در موقعیت‌های استاندارد به همین شکل دفاع کرده‌ایم و این گل ربطی به شکل ترکیب ما ندارد. باید دوباره به فیلم بازی نگاه کنم تا متوجه شوم اشتباهات در کدام منطقه رخ داده است. وقتی آن گل را دریافت کردیم، جریان مسابقه به شدت تغییر کرد و در ادامه نیز ما آرامش خود را از دست دادیم. مراکش با بازیکنان فراوانی دفاع کرد و ما نتوانستیم از سد دفاعی این تیم عبور کنیم. حالا باید این مسابقه را با هم تحلیل کرده و البته در سومین دیدار خود واکنش نشان دهیم.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا