ورزش

تصاویری که نشان می‌دهد ایران آماده صعود است

برای اولین بار در این نقطه قرار گرفته‌ایم

لحظه به لحظه به مسابقه سرنوشت‌ساز ایران در جام جهانی نزدیک می‌شویم.

به گزارش “ورزش سه”، ایران 48 ساعت دیگر به احتمال زیاد در جمع تیم های صعود کننده به دور بعد خواهد بود و این موقعیتی است که شاید در میان همه تیم‌های آسیایی حاضر در رقابت، منحصر به ایران باشد.

در حال حاضر ما با سه امتیاز در رتبه دوم گروه قرار داریم اما از شرایطی برخورداریم که ما را به سمت صعود هل خواهد داد و بعید است این تیم، این بازیکنان و این مربی این موقعیت طلایی را به سادگی از کف بدهند.

در واقع ایران برای اولین بار دقیقا در نقطه ای قرار گرفته که طی این سال‌ها برای بودن در آن تلاش کرده؛ بودن در جمع تیم‌هایی که پیش از روز پایانی مسابقات در موقعیت صعود به دور بعد قرار می‌گیرند و سرنوشت خود را در دست دارند. موقعیتی نه مخصوص همه تیم‌های جام جهانی که فقط برای 16 تای آنها.

امروز تمرین تیم ملی با حضور بازیکنان و سرمربی در فضایی جالب و پرانرژی برگزار شد و اطمینان بیشتری به ما داد که می‌توانیم از پس اتفاقات روز آخر بربیاییم. البته این به معنای خوش خیالی شاگردان این مربی به شدت بدبین نیست و به همین دلیل هم هست که او کارش را برای بازی مقابل آمریکا زودتر آغاز کرده و جنگ های روانی‌اش را روی دور سریع پِلی کرد…

بعد از دو جام جهانی با ایران و پیشرفت گام به گام و تبدیل شدن از یک تیم شگفتی ساز به تیمی که میتواند مدعی گروه باشد، این صعود نه یک زیاده خواهی که یک هدف دسترس و رویایی در یَد ماست. خواسته‌ای که آن را مدیون نمایش شجاع‌مان در دیدار با ولز هستیم و به نظر دوباره در دیدار با آمریکا همان تیم رو به جلو خواهیم بود.

راستش وقتی این عکس‌ها را نگاه می‌کنیم چیز دیگری در ذهن‌مان عبور نمی‌کند.وقت صعود است و لاغیر…

نظر شما چیست؟

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا