ورزش

این زوج فوتبالی جدایی ناپذیرند!(عکس)

یحیی گل‌محمدی و مجتبی حسینی دو یار دیرین در فوتبال ایران امروز با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش “ورزش سه”،‌ امروز قرار بود دو تیم پرسپولیس و فولاد در دیداری تدارکاتی مقابل یکدیگر قرار بگیرند؛ اما این مسابقه با تصمیم مسئولان فولاد لغو شد. از این رو یحیی گل‌محمدی که برای انجام بازی در روز یکشنبه برنامه‌ریزی کرده بود، از همکار قدیمی خود کمک کرد و او نیز با خواسته سرمربی پرسپولیس موافقت کرد.

بر این اساس مجتبی حسینی سرمربی پیکان قبول کرد که تیمش امروز جایگزین فولاد در بازی دوستانه با پرسپولیس شود و در ورزشگاه آزادی به میدان برود.

در حاشیه این دیدار تدارکاتی که با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید، شاهد برخورد گرم گل‌محمدی و حسینی بودیم. این دو مربی باتجربه فوتبال که سال‌ها در تیم های مختلف کنار یکدیگر کار می‌کردند هنوز هم رابطه گرمی با یکدیگر دارند.

حسینی در تیم های ذوب‌آهن، نفت تهران، تراکتور و پرسپولیس دستیار اول یحیی گل‌محمدی بود و حالا چند سالی است خودش به عنوان سرمربی در لیگ برتر فعالیت می‌کند. با این حال رابطه حسینی و گل‌محمدی همچنان مثل دوران همکاری که زوج خوبی را روی نیمکت تیم ها تشکیل می‌دادند صمیمانه است. این رابطه صمیمانه را امروز هم دو مربی در سرمای ورزشگاه آزادی به نمایش گذاشتند و تصاویر جالبی به ثبت رساندند.

عکس‌ها: حامد عراقی

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا