ورزش

جام جهانی قطر| مارتینس: بازیکنان بلژیک با ترس از شکست بازی می‌کنند

جام جهانی قطر – سرمربی تیم ملی بلژیک معتقد است که بازیکنانش در بازی‌های این جام از شکست می‌ترسند و با این ترس بازی می‌کنند.

جام جهانی قطر – به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مارتینس پس از شکست 2 بر صفر بلژیک مقابل مراکش در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: نتیجه سختی بود. باید بازی را تحلیل کنیم و در دیدار بعدی (مقابل کرواسی) واکنش خوبی نسبت به آن نشان بدهیم. گل اول روی یک موقعیت مُرده به ثمر رسید که بازی را تغییر داد.

وی در واکنش به سوالی درخصوص اشتباه بلژیکی‌ها در گل نخست مراکش تصریح کرد: این گل ارتباطی به ترکیب یا تاکتیک ما ندارد. مراکش به‌خوبی به توپ ضربه زد و مهار این توپ‌ها برای دروازه‌بان سخت است. ما شش سال است که اینگونه دفاع می‌کنیم. چنین اتفاقی را ندیده بودم، اما هیچ اشتباهی در سازماندهی دفاعی رخ نداد. لحظات خوبی داشتیم، اما نتوانستیم موقعیت‌های خوبی بیافرینیم.

سرمربی بلژیک با بیان اینکه تیمش فرصت‌های نصفه و نیمه‌ای به دست آورد، گفت: در لحظه‌ای که گل خوردیم، سازماندهی خودمان را از دست دادیم. بازی پس از گل اول تغییر کرد و به اندازه کافی بادقت نبودیم تا به مراکش ضربه بزنیم. حالا باید کنار هم باشیم و قوی‌تر شویم. تاکنون بهترین بلژیک نبودیم و به نظرم با ترس از شکست بازی می‌کردیم. هنگامی که توپ را در اختیار داریم، عملکرد درخشانی نداریم و خودمان نیستیم که باید روی آن کار کنیم.

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا