ورزش

کراماریچ: نیازی به شادی بیش از حد نیست

آندری کراماریچ، ستاره کرواسی، که امشب دو گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه کانادا کرد در پایان مسابقه گفت چنین بردی برای کرواسی یک اتفاق خاص نیست و نباید بیش از حد شادی کرد.

به گزارش “ورزش سه”، کرواسی به عنوان نایب‌قهرمان دوره قبلی جام جهانی امشب در دومین بازی خود در مرحله گروهی تورنمنت 2022 بار دیگر در قامت یک مدعی ظاهر شد و کانادا را با نتیجه 4-1 شکست داد.

آندری کراماریچ، وینگر چپ کروات‌ها که در باشگاه هوفنهایم بازی می‌کند، ستاره امشب تیم زلاتکو دالیچ بود و دو گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه کانادا کرد. او در پایان بازی به خبرنگاران گفت با اینکه امشب با این پیروزی برای او و تیمش به شبی خاص تبدیل شد ولی گفت از کرواسی انتظار می‌رود چنین تیمی باشد و نیازی به شادی بیش از حد به خاطر این برد نیست.

کراماریچ در پایان بازی به خبرنگاران گفت:” پنج دقیقه اول برای ما شروع سختی بود و گل اول بازی را از حریف دریافت کردیم. ولی در ادامه چیزی را نشان دادیم که همیشه از کرواسی انتظار می‌رود. تمرکز و قدرت بدنی. ما به بازی برگشتیم و یک پیروزی مقتدرانه به دست آوردیم.

نیازی نیست بیش از حد خوشحال باشیم و شادی کنیم. همه شرایط گروه را می‌دانیم. تکلیف تیم‌های صعودکننده را بازی آخر مشخص می‌کند. امیدوارم در بازی آخر هم شرایطی مثل بازی امروز داشته باشیم.

امشب برای من و تیم شب خاصی شد. خیلی کم پیش می‌آید که یک بازیکن بتواند در یک بازی جام جهانی دو گل بزند. در پنج دقیقه اول انگار خواب بودیم ولی به جز آن پنج دقیقه در بقیه زمان مسابقه واقعا عالی بودیم”.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا