ورزش

تاوان باخت بلژیک: بروکسل ناآرام شد

بعد از شکست 2-0 بلژیک در مقابل مراکش در دومین بازی مرحله گروهی جام جهانی گروهی از هواداران بلژیک در پایتخت این کشور درگیری‌هایی به وجود آوردند.

به گزارش “ورزش سه”، شکست 2-0 بلژیک مقابل مراکش در بازی امروز دو تیم در قطر هواداران بلژیک را شوکه و خشمگین کرده است. بلژیکی‌ها که در بازی اول‌شان کانادا را شکست داده بودند با این شکست حالا از صعودشان به مرحله بعدی مطمئن نیستند و در بازی آخر هم سخت‌ترین بازی مرحله گروهی مقابل کرواسی انتظارشان را می‌کشد.

درحالیکه اکثر قریب به اتفاق هواداران فوتبال در بلژیک از این شکست عصبانی هستند اما عده‌ای در مرکز شهر بروکسل، پایتخت این کشور، به بهانه شکست در خیابان‌ها به اموال عمومی آسیب زدند و با پلیس بلژیک درگیر شدند.

گزارش‌ رسانه‌های حاکی است ده‌ها هوادار در بروکسل خسارات قابل توجهی به اموال خصوصی مردم و اموال عمومی وارد کرده‌اند. رسانه‌های بلژیکی می‌گویند اتفاق‌های امروز عصر بروکسل مشکوک است چرا که حتی پیش از سوت پایان مسابقه عده‌ای با نیروهای پلیس درگیر شده بودند.

سخنگوی پلیس بلژیک در گفتگو با رسانه‌ها گفت:” عده‌ای از هواداران فوتبال صحنه‌های زشتی ایجاد کردند و باعث مصدوم شدن یک خبرنگار شدند. حدود صد مامور پلیس بروکسل به محل اعزام شدند تا از آسیب وارد شدن به شهروندان جلوگیری شود. من حوادث امروز بعد از ظهر بروکسل را به شدیدترین شکل ممکن محکوم می‌کنم. از هواداران عادی می‌خواهم از حضور در مرکز شهر خودداری کنند”.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا