ورزش

دالیچ: به خاطر تعریف از مراکش مسخره‌ام کردند

زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، بعد از پیروزی مقابل کانادا گفت بعد از تساوی در بازی اول مورد تمسخر قرار گرفته ولی تیمش امشب کاری کرد که تنها از تیم‌های بزرگ برمی‌آید.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی کرواسی، نایب قهرمان جام جهانی 2018، امشب در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی قطر موفق شد با ارائه یک بازی برتر حریفش کانادا را 4-1 در هم بکوبد.

این در حالی است که کروات‌ها بازی اول‌شان در این جام را مقابل مراکش با تساوی بدون گل پشت سر گذاشتند. زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، بعد از پیروزی تیمش مقابل کانادا گفت بعد از تساوی در بازی اول مورد تمسخر قرار گرفت ولی تیمش امشب کاری انجام داد که تنها از عهده تیم‌های بزرگ دنیا برمی‌آید. او ضمن ستایش از بازیکنانش گفت کرواسی باید فروتن باشد و بازی به بازی پیش برود و دچار غرور نشود.

دالیچ در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت:

بازی‌ای که کرواسی انجام داد تنها از تیم‌های بزرگ ساخته است
اول می‌خواهم به خاطر این بازی معرکه به بازیکنانم تبریک بگویم. با اینکه در همان دقایق اول در مقابل تیم پرانرژی کانادا عقب افتادیم ولی موفق شدیم آنها را آرام کنیم. این کاری است که تنها از تیم‌های بزرگ ساخته است. ما دچار غرور نخواهیم شد. آرامش خودمان را حفظ می‌کنیم و تنها به فکر بازی بعدی و صعود از گروه هستیم.

به خاطر تعریف از مراکش مسخره‌ام کردند
من قبل از بازی اول گفته بودم مراکشی تیمی جدی و سخت است و البته به خاطر این حرف مسخره هم شدم. آن بازی گذشت و تمام شد. ما تازه در شروع جام هستیم.

بازی آخر مرحله گروهی مقابل بلژیک
آنها تیم بزرگی هستند و تکلیف صعود را بازی آخر مقابل بلژیک مشخص می‌کند. هیچ چیز مشخص نیست و یک بازی سخت در پیش داریم. تنها کاری که از دست ما برمی‌آید این است که با هدف پیروزی به میدان برویم و سه امتیاز را از آنها بگیریم. کرواسی می‌تواند این کار را انجام بدهد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا