ورزش

کروس جایی نمی‌رود: پاسخ منفی ستاره رئال به گواردیولا

تونی کروس، هافبک رئال مادرید، پیشنهاد منچسترسیتی برای پیوستن به این باشگاه را رد کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، قرارداد کروس با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این بازیکن از ماه ژانویه می‌تواند به صورت رسمی با هر باشگاهی مذاکره و پیش قرارداد نیز امضا کند. 
مدیران باشگاه رئال مادرید علاقه زیادی به حفظ این بازیکن دارند اما هنوز هیچ قرارداد جدیدی بین آنها امضا نشده است و حتی مشخص نیست که آیا او قصد دارد پس از پایان این فصل نیز به فوتبالش ادامه دهد یا خیر. 
با این حال، پپ گواردیولا که پیش از این تجربه کار با این هافبک آلمانی را در طول دوران حضورش در بایرن مونیخ داشته است علاقه زیادی به همکاری دوباره با او دارد و به همین دلیل از مدیران سیتی خواسته که پیشنهادی برای جذب این بازیکن ارائه کنند. 

رسانه‌های اسپانیایی با انتشار این خبر مدعی شده‌اند که کروس تصمیمی برای جدایی از رئال مادرید در مقطع فعلی ندارد و به همین دلیل پیشنهاد دریافتی از سوی سیتیزن‌ها را بلافاصله رد کرده است. 
گواردیولا امیدوار بود که با توجه به فشردگی دیدارهای جام جهانی و سپس مسابقات داخلی انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا که احتمال مصدومیت بازیکنان را تا حد قابل توجهی افزایش داده است، بتواند از قدرت کروس که از تیم ملی آلمان خداحافظی کرده و در جام جهانی حضور ندارد استفاده کند. 
اما حالا به نظر می‌رسد که او و مدیران سیتی باید به دنبال گزینه دیگری برای خط میانی این تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی باشند.

 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا