شهرستان ها

توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آب اردبیل

اردبیل – مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: برنامه ریزی های لازم در راستای توسعه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری آب‌های استان اردبیل انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حیدری اناری صبح دوشنبه در جلسه کمیته مجریان شرکت آب منطقه‌ای اردبیل اظهار کرد: اردبیل استعدادهای بکر و نابی در توسعه گردشگری آبی دارد و ما بر این اساس برنامه ریزی های لازم را انجام داده ایم.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های بخش آب استان اردبیل بدون وقفه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: از شمال تا جنوب استان اردبیل کارگاه توسعه طرح‌های آبی و سدسازی و … است به طوری که برای اجرای این طرح‌ها اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با بیان اینکه طرح‌های آبی در اردبیل با پیمانکاران متعهد و متخصص در حال اجراست، تصریح کرد: سال گذشته ۴ هزار و ۵۰۰ فقره گزارش انجام کار در کارگاه‌های عمرانی ابلاغ شده و تعداد ۱۴۷ قرارداد پیمانکاری به مرحله تسویه کامل رسیده است.

حیدری اناری اجرای کامل طرح‌های آبی در استان را زمینه ساز توسعه اردبیل اعلام کرد و گفت: برنامه ریزی لازم از سوی شرکت آب منطقه‌ای برای توسعه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری آب انجام شده است.

وی اظهار کرد: با ابلاغ شیوه‌نامه اجرایی فعالیت‌های گردشگری و تفریحی در منابع و تأسیسات آبی که در راستای اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و پس از توافق دو وزارتخانه نیرو و میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی صورت گرفته فعالیت‌های گسترده‌ای از سوی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل برای ترغیب و تشویق سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری آبی آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: در سال‌های گذشته به این موضوع توجه کمی شده اما شرکت آب منطقه‌ای اردبیل برای سال آینده به عنوان یکی از رویکردهای اصلی این موضوع را مدنظر قرار خواهد داد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل با اشاره به ظرفیت بالای استان در بحث منابع و تأسیسات آبی اظهار کرد: با وجود ذخایر ارزشمند منابع آب در استان و ظرفیت‌های کم نظیر آب‌های گرم معدنی در سطح استان، باید برنامه ریزی مدونی برای توسعه گردشگری آبی در استان به عمل آید و شرکت آب منطقه‌ای اردبیل از هرگونه سرمایه گذاری در این بخش استقبال می‌کند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا