ورزش

آمریکا اینگونه برای نبرد با ایران آماده شد(عکس)

تیم ملی آمریکا آخرین تمرینات خود را پیش از تقابل حساس با ایران پشت سر می گذارد.

به گزارش “ورزش سه”، فردا یک شب سرنوشت ساز برای فوتبال ایران خواهد بود.  جایی که شاگردان کارلوس کی‌روش رو در روی آمریکا قرار خواهند گرفت. حاصل کار ملی پوشان ایران در دو بازی قبلی یک شکست برابر انگلیس و باخت مقابل ولز بوده است. دو نمایش کاملا متفاوت از هم چرا که تیم ملی مقابل انگلیس خیلی ضعیف اما جلوی ولز فراتر از حد انتظار ظاهر شد تا همه چیز به روز آخر کشیده شود.

به اندازه ایران، بازی فرداشب برای آمریکا نیز از حساسیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. وضعیت جدول گروه به گونه ای است که ایران به احتمال زیاد با یک تساوی هم راهی مرحله بعدی خواهد شد چراکه ولز کار خیلی سختی برای پیروزی مقابل انگلیسی خواهد داشت که خودش برای برد و صدرنشینی می جنگد. در عین حال آمریکا فقط و فقط با برد جواز حضور در در دور حذفی جام جهانی را کسب خواهد کرد.

در همین راستا آخرینات تمرین تیم ملی آمریکا پیش از جدال حساس با ایران پیگیری می شود. شاگردان گریگ برهالتر با انگیزه‌ترین نسخه خود را در تمرینات به نمایش گذاشتند. آمریکا قطعا فقط با هدف پیروزی پا به جدال با کارلوس کی‌روش و شاگردانش می‌گذارد اما قطعا ایران هم به دنبال یک نمایش جذاب دیگر و نهایتا صعود به مرحله حذفی جام جهانی قطر خواهد بود.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا