ورزش

افزایش سی برابری فالورهای ستاره جدید جام جهانی!

گلزن کره جنوبی از شروع نخستین بازی تیم ملی کشورش تا امروز افزایش سی برابری در فالورهای اینستاگرامش را تجربه کرده است.

به گزارش “ورزش سه” چو کیو سونگ که امروز از ابتدا برای کره به میدان رفت و موفق شد بازی دو صفر باخته را به تساوی دو بر دو برای تیمش تبدیل کند، بعد از شکست کره مقابل غنا با ناراحتی از بی‌اثر شدن گل‌هایش گفت.

او که به نخستین بازیکن تاریخ فوتبال کره تبدیل شد که در یک مسابقه موفق به زدن دو گل در جام جهانی می شود، در این باره گفت: من یک بازیکن مزخرف هستم، اما در جام جهانی هم گل زدم. می خواهم بگویم بازیکنان جوان نیز باید رویاپردازی کنند و سخت تلاش کنند. من نمی توانم باور کنم که اکنون توانسته‌ام در این صحنه جهانی گل بزنم. فکر می‌کنم در خواب هستم.

اگرچه او نتوانست در مقابل اروگوئه توانایی‌اش در گلزنی را نشان دهد، اما با ظاهر استثنایی خود به سوژه داغی تبدیل شد.

تعداد فالوورهای اینستاگرام او که در ابتدای بازی اول حدود 30 هزار نفر بود، اکنون به 870 هزار نفر رسیده است.

پس از بازی با اروگوئه، چو کیو سونگ سعی کرد هیجان زده نشود و گفت: “افزایش فالوورها مهم نیست، باید آن را در زمین نشان دهم.”

او با نمایش خود فرصتی برای شروع بازی مقابل غنا پیدا کرد و در نهایت مهارت های خود را ثابت کرد و تبدیل به یک آس جدید برای کره جنوبی شد.

سونگ که با به ثمر رساندن هفده گل با لباس چونبوک، بهترین گلزن فصل کی‌لیگ است، در دیدار روز آخر برابر پرتغال تلاش می‌کند تا در کنار سون، ستاره تیم ملی کره، برای صعود به دور بعد در دومین جام متوالی تلاش کند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا