ورزش

اعلام ترکیب برزیل در غیاب نیمار

میلیتائو جانشین دانیلو شد؛

نفرات آغاز کننده بازی برای برزیل در دیدار با سوئیس مشخص شدند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی فوتبال برزیل که شروع مقتدرانه‌ای در جام جهانی ۲۰۲۲ داشت و توانست به برتری دو بر صفر برابر صربستان دست پیدا کند، امشب در یک مسابقه حساس که به‌نوعی جنگ صدرنشینی گروه G خواهد بود، از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه ۹۷۴ به مصاف سوئیس خواهد رفت.

آلیسون بکر مثل بازی اول امشب هم در ترکیب برزیل دیده می‌شود؛  تیاگو سیلوا و مارکینیوش بازهم در قلب خط دفاعی این تیم برابر سوئیس هستند و اِدر میلیتائو به جای دانیلو به‌عنوان مدافع راست استفاده شده و در جناح چپ نیز الکس ساندرو بازی می‌کند.

فرد، باتوجه به مصدومیت نیمار و غیبت او در مسابقه امشب به ترکیب برزیل رسیده و در کنار کاسمیرو، هافبک‌های دفاعی این تیم مقابل سوئیس خواهند بود که جلوتر از آنها لوکاس پاکتا به میدان می‌رود.

رافینیا، وینیسیوس جونیور و ریچارلیسون، سه مهاجم برزیل در نخستین بازی جام جهانی، امشب هم از ابتدا برابر سوئیس به میدان می‌روند و تیتو امیدوار به گلزنی آنهاست.

ترکیب برزیل در مسابقه امشب برابر سوئیس به صورت زیر است: آلیسون بکر، تیاگو سیلوا، مارکینیوش، ادر میلیتائو، الکس ساندرو، فرد، کاسمیرو، لوکاس پاکتا، رافینیا، وینیسیوس جونیور و ریچارلیسون.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا